در دبیرستان نیایش ناحیه یک اهواز برپا شد:

نمایشگاه و بازارچه کارآفرینی دانش آموزی

اهواز (پانا)_ نمایشگاه و بازارچه کار آفرینی دبیرستان نیایش ،در تاریخ ۲۴ بهمن ماه ،با حضور مسولان ناحیه یک اهواز و دانش آموزان تشکیلات پیشتازان برپا شد.

کد مطلب: ۸۹۳۸۶۰
لینک کوتاه کپی شد
نمایشگاه و بازارچه کارآفرینی دانش آموزی

ظهر امروز نمایشگاه کار های دستی و بازارچه کار آفرینی دانش آموزان دبیرستان نیایش به همراه جمعی از مسولان اداره ناحیه یک‌اهواز و روابط عمومی و تشکیلات پیشتازان این آموزشگاه ،برگزار شد .

سید جاسم موسوی اصل مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز ،ضمن تقدیر و تشکر از زحمات دانش آموزان کار آفرین و تلاشگر و مدیر و معاونین، اظهار کرد: هدف از برقراری این نمایشگاه ها،آشنایی دانش آموزان با نوع علایق و استعدادهای خود جهت بکار گیری انواع مشاغل در بازار کار و زندگی آینده است.که با توجه به میزان توانایی خود؛بتوانند استعداد های خود را شکوفا سازند .

در ادامهاین برنامه عارف سیلاوی؛معاون آموزش اداره ناحیه یک اهواز ،گفت:این بازارچه کار آفرینی ،طبق سر فصل های آموزشی آموزش و پرورش به خوبی و با چیدمان مناسب برپا شده است ،که این مسله بیانگر تلاش و پویایی معلمان ، معاونان و مدیران توانمند این ناحیه است‌.و به وضوح مشخص است که دانش آموزان ،آموزش های لازم را به خوبی دیده اند و مستعد کار آفرینی ؛ در آینده ای روشن می باشند.

در پایان ترکیب انواع غرفه های گل و گیاهان ، موسیقی و رنگ بندی لباس های محلی و انواع کارهای دستی و سنتی دانش آموزان ؛زیبایی خاصی به فضای امروز بخشیده بود‌.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار