آئین اختتامیه مسابقات قرآنی شهرستان دیواندره برگزار شد

دیواندره(پانا)-با حضور نابغه قرآنی جهان اسلام حنانه خلفی و قاری برجسته کشوری عبدالرحمن امام قلی، آئین اختتامیه مسابقات قرآنی شهرستان دیواندره با همکاری آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد.

کد مطلب: ۸۹۳۸۴۴
لینک کوتاه کپی شد
آئین اختتامیه مسابقات قرآنی شهرستان دیواندره برگزار شد

با حضور نابغه قرآنی حنانه خلفی و قاری برجسته کشوری عبدالرحمن امام قلی آئین اختتامیه مسابقات قرآنی شهرستان دیواندره برگزار شد.

در این آئین که جمعی از دانش آموزان و فرهنگیان مدارس سطح شهر دیواندره حضور داشتند؛ مالکی رئیس مرکز بزرگ اسلامی این شهرستان در سخنانی اظهار داشت: توسعه فرهنگ قرآنی یکی از برنامه های مهم و اولویت دار است؛ لذا تلاش ما برای توسعه فرهنگ قرآنی به این دلیل است که از افتخار سربازی قرآن باز نمانیم، چراکه این جریان تحت هر شرایطی به نتیجه می رسد و هرگونه سستی از سوی ما، نتیجه ای جز منحرف شدن از مسیر قرآن را در پی نخواهد داشت.

وی همچنن بیان کرد: بر ما واجب است تا با بهره گیری و الگو برداری از قرآن و از دریچه عقل، علم، یقین و خویشتن داری در برابر هوس های شیطانی، رشد و کمال انسانی و اخلاقی را در خود تقویت کنیم که در صورت لانه کردن شیطان در دل ما از توفیق کلام حق و قرآن کریم محروم خواهیم شد.

گفتنی است، در ادامه برگزاری این محفل نابغه قرآنی حنانه خلفی ضمن تلاوت آیاتی چند از کلام ا... مجید پاسخگوی تعدادی از سئوالات قرآنی حاضرین شد؛ استاد عبدالرحمن امام قلی هم در این محفل نورانی به تلاوتی چند از آیات کلام ا.. مجید پرداخت و در پایان نیز جوایز نفرات برتر مسابقات قرآنی اهداء شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار