دادستان مرکز استان سمنان:

اختلاسی دیگر در سمنان / رشوه ۶۵۰ میلیون تومانی در ورزش و جوانان استان سمنان کشف شد

سمنان (پانا) - چندی پیش خبری مبنی بر دستگیری دو نفر از کارکنان ورزش و جوانان استان سمنان منتشر شد و امروز دادستان مرکز استان با تائید این خبر میزان رشوه را ۶.۵ میلیارد ریال عنوان کرد.

کد مطلب: ۸۹۳۸۴۰
لینک کوتاه کپی شد
اختلاسی دیگر در سمنان / رشوه ۶۵۰ میلیون تومانی در ورزش و جوانان استان سمنان کشف شد

حیدر آسیابی دادستان مرکز استان سمنان در جمع خبرنگاران ضمن تائید خبر ارتشا و دستگیری دو کارمند اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان، تاکید کرد: این دو کارمند به دریافت ۶۵۰ میلیون تومان رشوه متهم هستند، اما تحقیقات برای مشخص شدن میزان دقیق اختلاس این افراد ادامه دارد.

وی افزود: دو متهم این پرونده که از کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان هستند، پس از تفهیم اتهام با صدور قرار بازداشت موقت، در بازداشت به سر می برند.

دادستان مرکز استان سمنان، گفت: گزارش سازمان بازرسی مبنی بر سوء جریان‌های مالی در عملکرد برخی از هیئت های ورزشی گویای این تخلف بوده است.

آسیابی گفت: ادله این پرونده جمع آوری مستندات لازم در زمینه برداشت‌های غیر قانونی در ارتباط با اعتبارهای دولتی مربوط به حوزه ورزش استان سمنان هستند.

وی با بیان اینکه اتهام انتسابی به این دو فرد، اختلاس است، تاکید کرد: پرونده در شعبه بازپرسی دادسرای استان سمنان مفتوح است.

دادستان سمنان در ماه های گذشته خبر بازداشت دو تن از کارکنان اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سمنان را به جرم اختلاس اعلام کرده بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار