هفته صفر مدعیان در لیگ آزادگان کامل شد

(پانا) – تیم‌های مدعی نتوانستند از شکست سرخپوشان استفاده کنند و با تقسیم امتیاز، اجازه مانور بیشتر را برای شاگردان وینگو بگوویچ در گل گهر فراهم کردند.

کد مطلب: ۸۹۳۸۲۷
لینک کوتاه کپی شد
هفته صفر مدعیان در لیگ آزادگان کامل شد

پرونده دیدارهای هفته بیست و سوم لیگ آزادگان با برگزاری 4 دیدار بسته شد.

شکست روز گذشته سرخپوشان پاکدشت، فرصت خوبی را برای چهار تیم مدعی گل ریحان البرز، مس کرمان، شاهین بوشهر و آلومینیوم اراک فراهم کرد تا بتوانند خودشان را به رده دوم برسانند و اختلاف با تیم صدرنشین گل‌گهر را کمتر کنند اما هر سه تیم نتوانستند از فرصت پیش آمده استفاده کنند.

آلومینیوم اراک در دیداری خانگی و به عبارت دیگر بازی بزرگ این هفته، مقابل گل ریحان هر چه زد به در بسته برخورد کرد و در نهایت با تساوی بدون گل از زمین خارج شد.

مس کرمان هم در ارومیه با همین نتیجه مقابل نود این شهر تن به تساوی داد.

شاهین بوشهر دیگر تیم مدعی هم دیدارش 30 دقیقه دیرتر از بازی 6 تیم دیگر آغاز شده بود، نتوانست مقابل تیم ته جدولی شهرداری ماهشهر کاری از پیش ببرد با نتیجه مشابه رقبای بالای جدولی‌اش بدون رد و بدل شدن گل از زمین خارج شد تا هفته صفر این تیم‌ها کامل شود.

اما تنها بازی همراه با گل در خرمشهر بود، جایی که کارون اروند برای فرار از انتهای جدول با دبل رحیم آلبوغبیش 2 بر یک بادران تهران را از پیش رو برداشت و به رده سیزدهم جدول صعود کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار