آغاز جشنواره موسیقی فجر فارس در شیراز

شیراز (پانا) - جشنواره موسیقی فجر فارس از ۲۵ بهمن ماه تا ۴ اسفندماه در شیراز برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۸۹۳۸۱۱
لینک کوتاه کپی شد
آغاز  جشنواره موسیقی فجر فارس در شیراز

این جشنواره در تالار حافظ، احسان و هنر شهر آفتاب اجرا میشود و اجرا‌ها در ۲ سانس ۱۸ و ۲۱ در نظر گرفته شده است.
اجرای علی لهراسبی در ۲۵ بهمن، رستاک حلاج در ۲۶ بهمن، سیامک عباسی در ۲۷ بهمن، حمید حامی در ۲۸ بهمن، بهنام بانیدر ۳۰ بهمن، مازیار فلاحی ۲ اسفند و گروه رستاک در ۳ اسفندماه در تالار حافظ در نظر گرفته شده است.

در تالار احسان برنامه جشنواره با اجرای رضا یزدانی از ۲۷ بهمن ماه آغاز می‌شود و پس از آن اجرای حسام‌الدین سراج در ۲۸ بهمن، گروه نی‌نوازان فارس در ۳۰ بهمن، گروه محلی ماذون قشقایی در یکم اسفندماه، سینا سرلک در ۲ اسفند، پیانو و آواز مهدی یغمایی در ۳ اسفند و آسمان خاک من اثر کاوه پیمان در ۴ اسفندماه در نظر گرفته شده است.

در مجموعه هنر شهر آفتاب نیز آغاز برنامه از جمعه ۲۶ بهمن ماه است که با اجرای گروه کودک نوآهنگ زرقان و ارکستر کلاسیک مهران همراه است. گروه رهاب و آواز کلاسیک ماریو تقدسی در ۲۷ بهمن، همنوازان رهاب هادی آذرپیرا در ۲۸ بهمن، گروه کودک قیروکارزین و گروه کوبه‌ای لیدوما در ۳۰ بهمن ماه در نظر گرفته شده است.

همچنین در ادامه برنامه‌های این جشنواره در یکم اسفندماه گروه هنرستان نوآوران و گروه رخ داد، در ۲ اسفند تکنوازی پیانو رافائل میناسکانیان، ۳ اسفندماه تریو میلاد درخشانی با همراهی همایون نصیری و دارا دارایی و کوارتت تار علی اصغر عربشاهی و در ۴ اسفندماه نیز دولت گیتار کلاسیک فرزین طهرانیان در نظر گرفته شده است.

جشنواره موسیقی فجر فارس از ۲۵ بهمن ماه تا ۴ اسفندماه در تالار حافظ اداره کل ارشاد اسلامی فارس، تالار احسان و مجموعه هنرشهر آفتاب برگزار می‌شود و در روز دوشنبه ۲۹ بهمن تمام اجراها تعطیل است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار