مسابقات والیبال ملت‌های جهان در اردبیل برگزار می شود

اردبیل (پانا) - مدیرکل ورزش و جوانان اردبیل گفت: مسابقات والیبال ملت‌های جهان خرداد ماه سال 98 در اردبیل برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۸۹۳۷۸۱
لینک کوتاه کپی شد
مسابقات والیبال ملت‌های جهان در اردبیل برگزار می شود

بهرام آقاخانی مدیرکل ورزش و جوانان اردبیل در جمع خبرنگاران گفت: مسابقات والیبال ملت‌های جهان با حضور کشورهای فرانسه، استرالیا، آلمان و ایران در خردادماه سال آینده در اردبیل برگزار می شود.

او همچنین با اشاره به بهره‌برداری از سالن‌های ورزشی مختلف در سطح استان تصریح کرد: در حالی که قبل از پیروزی انقلاب ما تنها هفت سالن ورزشی در سطح استان داشتیم، تعداد این سالن‌ها در حال حاضر به 230 مورد افزایش یافته است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان با اشاره به افزایش تعداد مدال‌های المپیک و پارالمپیک از دو مدال المپیک در قبل از پیروزی انقلاب به چهار مدال المپیک و 11 مدال پارالمپیک بعد از پیروزی انقلاب بیان کرد: فعالیت 63 سازمان مردم‌نهاد در حوزه ورزش و جوانان، افزایش مربیان ورزشی از 250 مربی به 25 هزار مربی و افزایش داوران از 150 داور به 28 هزار داور از دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه ورزش است.

او از تدوین برنامه جامع برای جوانان استان و اجرایی شدن آن از سال آینده خبر داد و افزود: در حوزه ورزش در حال حاضر 60 پروژه نیمه‌تمام در سطح استان وجود دارد که تلاش و جدیت بر این است تا بتوانیم با بهره‌برداری از این پروژه‌ها زمینه‌ساز توسعه فعالیت‌های ورزشی در استان شویم.

آقاخانی توسعه ورزش همگانی را از برنامه‌های اولویت‌دار در اردبیل برشمرد و گفت: میزبانی از رویدادهای ملی و بین‌المللی از دستاوردهای مهم با توجه به توسعه زیرساخت‌های ورزشی در استان بوده است و در این حوزه اقدامات مطلوبی انجام شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان از میزبانی استان اردبیل از مسابقات والیبال ملت‌های جهان با حضور کشورهای فرانسه، استرالیا، آلمان و ایران در خردادماه سال آینده در اردبیل خبر داد و افزود: برگزاری مسابقات بین‌المللی ووشو با حضور 10 کشور در مرداد ماه سال آینده و برگزاری مسابقات آسیایی کانوپولو در شورابیل نیز برنامه‌ریزی شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار