استاندار قم: از ظرفیت‌های کارشناسی بخش خصوصی درراستای جلوگیری از قاچاق کالا و ارز استفاده شود

قم (پانا) - استاندار قم خواستار استفاده از ظرفیت های کارشناسی بخش خصوصی در راستای جلوگیری از قاچاق کالا و ارز در استان قم شد.

کد مطلب: ۸۹۳۷۷۴
لینک کوتاه کپی شد
استاندار قم: از ظرفیت‌های کارشناسی بخش خصوصی درراستای جلوگیری از قاچاق کالا و ارز استفاده شود

بهرام سرمست استاندار قم در جلسه کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز طی سخنانی با اشاره به مسئله ی قاچاق دام اظهار داشت: در راستای کنترل بازار بایستی از نظرات کارشناسی بخش خصوصی و نمایندگان دامداران و کشاورزان استان استفاده شود.
استاندار قم با اشاره به دستورالعمل های ابلاغی و سیاست های کلان کشور افزود: بایستی منافع تولیدکنندگان نیز لحاظ شود و ملاک عمل مسئولان استانی قرار بگیرد.
سرمست همچنین ضمن تاکید بر ادامه ی سیاست های کنترلی جهت جلوگیری از قاچاق دام گفت: بایستی در زمینه ی خرید تضمینی دام از دامداران نیز کار کارشناسی صورت بگیرد.
نماینده عالی دولت در استان همچنین مراقبت مسئولان جهت جلوگیری از قاچاق در حوزه های مختلف را مورد تاکید قرار داد و بیان داشت: تمرکز بر جلوگیری از قاچاق کالاهای اساسی، نباید موجب شود مسئولان از سیاست های کنترل قاچاق در سایر محصولات باز بمانند.
استاندار قم گفت: امیدواریم با تداوم جدی برنامه ها شاهد رونق اقتصادی و اشتغال و بهبود معیشت مردم باشیم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تشکر از مشارکت دستگاه های دولتی در برپایی نمایشگاه شکوه چهل ساله از مردم فهیم استان که با حضور خود در راهپیمایی 22 بهمن حماسه ای دیگر خلق کردند قدردانی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار