قلی‌زاده: ما به دنبال نهادینه کردن منش‌های تشکیلاتی همراه با فعالیت‌های هنری هستیم

چهاردانگه (پانا) - مانور تشکیلاتی یاوران انقلاب با حضور مدیر سازمان دانش‌آموزی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران، رئیس اداره آموزش و پرورش چهاردانگه و سایر مسئولین در آموزشگاه دخترانه شهید وجدانی پاک برگزار شد.

کد مطلب: ۸۹۳۷۵۳
لینک کوتاه کپی شد
قلی‌زاده: ما به دنبال نهادینه کردن منش‌های تشکیلاتی همراه با فعالیت‌های هنری هستیم

ابوالحسن قلی‌زاده، مدیر سازمان دانش‌آموزی شهرستان ‌های استان تهران در گفت و گو با خبرنگار پانا شهرستان ‌های استان تهران بیان کرد: هدف از برگزاری مانور یاوران انقلاب در بیست ویک منطقه‌‌ شهرستان ‌های تهران، جشن پیروزی انقلاب اسلامی در دهه‌ مبارک فجر است.

او در ادامه افزود: برنامه‌های ابتکاری مربیان و دانش‌آموزان پیشتاز در سطح مدارس در این مانورها مقابل دیگر دانش‌آموزان، مدیران، معاونین و مربیان به نمایش گذاشته می‌شود.

قلی‌زاده گفت: دانش‌آموزان مهارت‌های تشکیلاتی را در اینجا تمرین کرده و آموزش خواهند دید و زمانی که نیاز باشد در زندگی روزمره از این مهارت‌ها به بهترین نحو احسن برای بهبود زندگی خویش استفاده خواهند کرد.

مدیر سازمان دانش‌آموزی شهرستان ‌های استان تهران بیان کرد: برنامه‌ سپاس مربی در هفته‌ امور تربیتی، جشن نیکوکاری باهمکاری کمیته امداد و درختکاری در روز هوای پاک از برنامه های در پیش روخواهدبود که برای آن برنامه‌ریزی شده است‌.

او با توضیح اینکه فعالیت‌های پیشتازان به صورت گروهی انجام می‌شود، ادامه داد: دانش‌آموزان پیشتاز با قرار‌گیری در قالب یک گروه و سپردن مسئولیت به آنان متعهد و مشارکت‌جو می‌شود.

قلی‌زاده با اشاره بر اینکه دانش‌آموزان پیشتاز همواره مشغول فعالیت‌های مفید هستند، گفت: دانش‌آموزان پیشتاز ما علاوه بر اینکه خود فردی متدین و دین دار هستند و دیگران را نیز به انجام کارهای شرعی دعوت می‌کنند.

مدیر سازمان دانش‌آموزی شهرستانهای استان تهران یادآور شد: یکی از ویژگی‌های خوب برنامه‌ درچهاردانگه مشارکت دادن دانش‌آموزان پسر در فعالیت‌ها و مانور بود که با نظم خوبی که داشتند باعث خرسندی شد، امیدواریم سال های آتی شاهد آن باشیم که دیگر مناطق نیز دانش‌آموزان پسر را در برنامه‌ها و مانور مشارکت بدهند تا آنها نیز خودشان را در درون برنامه‌های آموزش و پرورش حس کنند.

/خبرنگار: امیر غلامی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار