پروژه‌های عمرانی و اقتصادی در مناطق محروم اردبیل اجرا می‌شود

اردبیل (پانا) - فرماندار اردبیل گفت: اجرای پروژه‌های عمرانی، اقتصادی و بهداشتی در مناطق محروم اردبیل مبنای کار قرار گرفته است.

کد مطلب: ۸۹۳۷۴۶
لینک کوتاه کپی شد
پروژه‌های عمرانی و اقتصادی در مناطق محروم اردبیل اجرا می‌شود

جواد زنجانی در مراسم جشن یک‌سالگی شهر شدن ثمرین اظهار داشت: اجرای پروژه‌های عمرانی، اقتصادی و بهداشتی در مناطق محروم اردبیل مبنای کار قرار گرفته است تا بتوانیم با راه‌اندازی این پروژه‌ها در بین اقشار مختلف مردم امیدآفرینی کنیم .

او با اشاره به این که مناطق محروم و روستاها برای ما بسیار مهم است بیان کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دستاوردهای خوبی در تمامی این عرصه‌ها انجام یافته است که به برکت پیروزی انقلاب اسلامی این پروژه‌ها در اردبیل اجرایی شده است .

فرماندار اردبیل بیان کرد: یک سال از شهر شدن ثمرین می‌گذرد و نیاز است اقدمات اساسی برای عمران و آبادانی مناطق محروم منطقه انجام شود .

زنجانی از اختصاص اعتبارات ویژه به ثمرین خبر داد و بیان کرد: مسئولان در راستای اجرای پروژه‌های آموزشی، فرهنگی، بهداشتی و ورزشی از ظرفیت‌ دستگاه‌های اجرایی استفاده می‌کنند .

او بیان کرد: دیروز مردم در اهپیمایی 22 بهمن حماسه‌ای بزرگ را رقم زدند و بار دیگر با حضور حماسی خود اقتدار و عظمت ملت ایران را به دنیا ثابت کردند .

فرماندار اردبیل گفت: امروز خدمت بی‌منت به مردم اولویت اساسی است و باید تحقق مطالبات مردم پیگیری شود و راهکارهای اساسی ارائه شود .

زنجانی افزود: مسئولان منطقه ثمرین باید در جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی تمام تلاش خود را به‌کار گیرند تا بتوانند با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی اقتصاد و عمران منطقه را شکوفایی بخشند .

مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل نیز بیان کرد: یبعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران دستاوردهای خوبی در عمران و آبادانی مناطق محروم داشتیم و تحول عظیمی در حوزه بهداشت، درمان و آبرسانی و برق‌رسانی داشتیم .

علی ملااحمدی ضمن تشکر از مردم برای حضور گسترده در راهپیمایی خبر داد و افزود: مردم اردبیل بار دیگر حماسه‌ای عظیم آفریدند و برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران رقم زدند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار