برگزاری گفتمان انقلاب اسلامی در مدارس آموزش و پرورش نواحی یک و دو اردبیل

اردبیل ( پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش اردبیل از برگزاری تعداد 150 جلسه گفتمان انقلاب اسلامی با حضور مبلغین برجسته در مدارس نواحی یک و دو این استان خبرداد.

کد مطلب: ۸۹۳۷۳۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری گفتمان انقلاب اسلامی در مدارس آموزش و پرورش نواحی یک و دو اردبیل

مصطفی کافی در حاشیه بازدید از جلسات گفتمان دینی در مدارس گفت: به همت اداره امور قرآنی، عترت و نماز معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل و با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی استان، اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان و حوزه علمیه، در سالگرد چهلمین بهار انقلاب اسلامی ، گفتمان انقلاب اسلامی و با موضوعات مربوط در مدارس نواحی 1 و 2 اردبیل برگزار میگردد.

او با بیان اینکه درجریان دهه فجر سال تحصیلی 97 ـ 98 تعداد 150 جلسه در مدارس نواحی 1 و2 انجام شده است، افزود: در راستای بهینه کردن این برنامه ها در سطح مدارس با توجه به حجم بالای مدارس و مخاطبان، باید مشارکت دستگاه های فرهنگی هم سو در این راستا تقویت شود.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان با تأکید بر اهمیت تقویت روحیه خودباوری در بین نوجوانان و جوانان، روشنگری دینی و بصیرت افزایی را عامل اصلی ارتقاء بینش فکری، فرهنگی، مذهبی و اجتماعی آنان برشمرد.

کافی در پایان تصریح کرد: در بحث گفتمان‌های مدارس ابتدا باید با نیاز سنجی درست و با ارائه مناسب و علمی محتوا به اقناع ذهن دانش آموزان دست یافت لذا می‌توان به نهادینه شدن آن در افکار و به تبع آن شخصیت دانش آموزان امید داشت که به طور حتم در چند سال آینده وقتی این دانش‌آموزان وارد جامعه شدند، در پیشرفت این عزیزان تاثیرگزار خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار