نماینده کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی:آموزش و پرورش زیربنای تحولات فرهنگی جامعه است

کرمانشاه (پانا) - نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی در بازدید از مدارس شهر کرمانشاه، ضمن ﺗﺄکید بر نقش ویژه‌ی نهاد تعلیم و تربیت در عرصه‌های گوناگون، گفت: آموزش و پرورش، زیربنای تحولات فرهنگی جامعه است.

کد مطلب: ۸۹۳۷۲۱
لینک کوتاه کپی شد
نماینده کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی:آموزش و پرورش زیربنای تحولات فرهنگی جامعه است

احمد صفری، نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی، مجید یزدان‌پناه، مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه به همراه جمعی از ﻣﺴﺅولان نهاد تعلیم و تربیت استان، از چند مرکز آموزشی شهر کرمانشاه بازدید کردند و با همکاران فرهنگی از نزدیک به بحث و تبادل نظر پرداختند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی، نقش آموزش و پرورش را در عرصه‌های گوناگون، ویژه عنوان کرد و افزود: آموزش و پرورش، زیربنای تحولات فرهنگی جامعه است و باید بپذیریم که برای توسعه در زمینه‌های مختلف، نیازمند پی‌ریزی و برنامه‌ریزی صحیح در حوزه‌ی آموزش و پرورش هستیم.

وی ادامه داد: فرهنگیان همواره نشان داده‌اند که می‌توانند کارهای بزرگی انجام دهند و در چهل‌سالی که از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران گذشته، شاهد دستاوردهای عظیمی در نهاد تعلیم و تربیت بوده‌ایم.

احمد صفری با اشاره به حق مناطق جنگی شهر کرمانشاه، گفت: نماینده ولی فقیه در استان، مجمع نمایندگان، استاندار و مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه، شبانه‌روز پیگیر بحث مناطق جنگی هستند و در نشست‌های مختلف و مکاتبات فراوانی که با ﻣﺴﺅولان مرتبط با موضوع مذکور انجام داده‌ایم، نهایت تلاش خود را به کار گرفته‌ایم تا این حق که حق طبیعی مردم شهر کرمانشاه است به آنان تعلق گیرد و پیش از پایان سال بتوانیم خبر خوبی به مردم کرمانشاه بدهیم و موج مثبتی در جامعه ایجاد کنیم.

سپس مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه نیز از همراهی مجمع نمایندگان استان در پیگیری مطالبات فرهنگیان، قدردانی کرد و افزود: شخصا شاهد تلاش‌های بی‌وقفه‌ی نمایندگان برای احقاق حقوق جامعه فرهنگیان بوده‌ام و قول می‌دهم در کنار این عزیزان برای اعتلای جایگاه معلمان شریف استان کرمانشاه از هیچ کوششی دریغ نکنم.

یزدان‌پناه با اشاره به اینکه ما هرچه داریم از برکت نهاد تعلیم و تربیت است، افزود: امروزه در جمهوری اسلامی ایران، هر کس به هر نحوی به موفقیتی دست یافته و راه رشد و ترقی را پیموده، بی‌شک روزی معلمان خوبی او را راهنمایی کرده‌اند تا گام در مسیر درست بگذارد و پیشرفت کند.

وی با اشاره به حضور باشکوه فرهنگیان استان کرمانشاه در حماسه پرشور 22 بهمن‌ماه جاری، گفت: جا دارد از تک تک فرهنگیان شریفی که در حماسه‌آفرینی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی حضور داشتند، تشکر و قدردانی کنم.

این مقام ﻣﺴﺅول آموزش و پرورش در بخش پایانی سخنانش گفت: بر خود می‌بالم که در مجموعه‌ای مشغول به خدمت هستم که تعلیم و تربیت جوانان و نوجوانانی را برعهده دارد که آینده‌سازان این مرز و بوم هستند؛ زیرا ما در آموزش و پرورش اعتقاد داریم که مدرسه امروز، جامعه فردا است.

فرزاد سهیلی، سرپرست اداره آموزش و پرورش استثنایی استان کرمانشاه در بازدید از دبستان کودکان استثنایی ارشاد 2 که نماینده مجلس و مدیر کل آموزش و پرورش را همراهی می‌کرد، گزارشی از اقدامات انجام شده در سال جاری در حوزه کاری خود را ارائه کرد و چالش‌های پیش روی مراکز استثنایی را مطرح کرد و صفری و یزدان‌پناه قول مساعدت جهت برطرف کردن موانع آموزش و پرورش استثنایی را دادند.

لازم به ذکر است، در مراکزی که امروز مورد بازدید قرار گرفت، فرهنگیان این مدارس با احمد صفری، نماینده مجلس شورای اسلامی و مجید یزدان‌پناه، مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه به بحث و گفتگو پرداختند و نقطه نظرات خود را برای بهبود شرایط آموزشی و پرورشی نظام تعلیم و تربیت بازگو کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار