مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی:

مجلس دانش آموزی تمرین عملی مردم سالاری دینى است

ارومیه(پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی مجلس دانش آموزی را بهترین تمرین برای مردم سالاری دینی دانست.

کد مطلب: ۸۹۳۷۰۷
لینک کوتاه کپی شد
مجلس دانش آموزی تمرین عملی مردم سالاری دینى است

ابراهیم محمدی در آیین افتتاحیه نشست قطبی مجلس دانش آموزی کشور در سالن جلسات مرکز آموزشی و رفاهی فرهنگیان ارومیه به مسولیت های این مجلس اشاره کرد و گفت: مجلس دانش آموزی یک مجلس صنفی،مشورتی با رویکرد سیاسی،اجتماعی و فرهنگی و تربیتی و پل ارتباطی بین جوانان و مسئولین است.

محمدی افزود: نمایندگان مجلس دانش آموزی باید مشورت های لازم را در خصوص مشکلات، نیازها و راهکارها به مسولین آموزش و پرورش ارائه دهند تا این نهاد تربیتی مهم به افق تعیین شده برسد.

وی هدف اصلی نظام آموزش و پرورش را رسیدن به حیات طیبه عنوان کرد و ادامه داد: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش مأموریت هایی را برای بخش های مختلف تعریف کرده که نقطه برآیند همه این مأموریت ها رساندن دانش آموزان به حیات طیبه است.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی در خصوص راه های رسیدن به حیات طیبه نیز گفت: حیات طیبه همان زندگی مطلوب بشری است که رسیدن به قرب الهی هدف این زندگی به شمار می رود؛ همچنین درک و فهم رابطه انسان با خودش، خدا و خلق خدا راه های تحقی الهی هستند.

محمدی افزود: احترام به حقوق افراد و جامعه و سبک زندگی اسلامی از نتیجه های رسیدن به حیات طیبه به حساب می آیند.

وی در پایان گفت: ارتباط گفتاری و اهدافی خوبى با نمایندگان مجلس دانش آموزى در استان آذربایجان غربی داریم و از نظرات این عزیزان در تصمیم سازی و برنامه ریزی های آموزش و پرورش بهره می بریم، قطعاً آینده روشنی در انتظار نمایندگان مجلس دانش آموزی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار