دیدار مسئولان فرهنگی شهر ری با شاعر انقلاب

شهرری (پانا) - در دهه فجر مسئولان فرهنگی شهرستان ری با استاد عبدالمجید فرایی شاعر انقلابی و آیینی کشور دیدار و گفت‌و‌گو کردند.

کد مطلب: ۸۹۳۷۰۳
لینک کوتاه کپی شد
دیدار مسئولان فرهنگی شهر ری با شاعر انقلاب

در این دیدار سید حسن صفوی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری، حیدری‌پور مدیر فرهنگی هنری منطقه ٢٠ و رئیس فرهنگسرای ولاء همچنین شاه‌محمدی مدیر عامل موسسه مطالعات راگا و بنیاد مفاخر و مشاهیر معاصر ری حضور داشتند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری در این دیدار گفت: زبان شعر، ظریف‌ترین، فاخرترین و ارزنده‌ترین گوهر آفرینش است و خداوند این گوهر شعر و سخنوری را به هر کسی نداده است.

او افزود: خداوند نیز در مقابل این موهبت الهی، تکلیفی بر عهده شاعران نهاده که استاد عبدالمجید فرایی با سرایش اشعار آیینی و اجتماعی به وظیفه خود به خوبی عمل کرده است.

مدیر فرهنگی هنری منطقه ٢٠ و رئیس فرهنگسرای ولاء نیز در این دیدار با اشاره به اشعار فراوان و ارزنده این شاعر شهرری گفت: روح خدا پرستی، انقلابی‌گری و ظلم‌ستیزی در اشعار آقای فرایی موج می‌زند و کمتر شاعری از این قریحه برخوردار است.

سپس شاه‌محمدی مدیر عامل موسسه مطالعات راگا و بنیاد مفاخر و مشاهیر معاصر ری با اشاره به جمع آوری آثار و معرفی مفاخر معاصر ری در گنجینه‌ای بزرگ، اظهار داشت: از شهرستان ری شاعران بزرگی برخاسته‌اند و هرکدام نیز شاگردان زیادی را به فرهنگ و ادب کشور تقدیم کرده‌اند.

/خبرنگار: شیدا مشهور/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار