مهران مدیری ساخت سری دوم «دورهمی» را به نظرسنجی گذاشت

تهران (پانا) - مهران مدیری از مردم خواست درباره تمایل‌شان به ساخت سری جدید برنامه دورهمی اظهارنظر کنند.

کد مطلب: ۸۹۳۶۹۳
لینک کوتاه کپی شد
مهران مدیری ساخت سری دوم «دورهمی» را به نظرسنجی گذاشت

زمانی که پخش برنامه تلویزیونی «دورهمی» با اجرای مهران مدیری در سال 1394 از شبکه نسیم آغاز شد کمتر کسی پیش‌بینی می کرد یک برنامه تاک‌شوی داخلی این حجم از مخاطبان را از میان فارسی‌زبانان سراسر دنیا جذب کند.

مهران مدیری فیلمساز، بازیگر و برنامه‌ساز تلویزیونی که از قسمت سیزدهم برنامه «دورهمی» کارگردانی این مجموعه را نیز برعهده داشت، امروز با گذشت تقریبا یک سال از پخش آخرین قسمت سری نخست این برنامه از طرفدارانش خواست درباره ساخت سری دوم «دورهمی» اظهار نظر کنند.

مدیری با انتشار عکسی از خود در اینستاگرام درباره ساخت سری جدید این برنامه نوشت: «خیلی ها از سری جدید دورهمی میپرسن، هنوز هیچی قطعی نشده. دوست دارید سری جدید ساخته بشه؟»

گفتنی است مجموعه تلویزیونی «دورهمی» با اجرا و کارگردانی مهران مدیری از ۲۷ اسفند ۱۳۹۴ تا ۱۷ فروردین ۱۳۹۷ در شبکه نسیم پخش شد. ابتدا مهراب قاسم خانی کارگردانی این برنامه تلویزیونی را بر عهده داشت بعداً به دلیل برخی مشکلات از جمله ممنوع‌التصویر بودن مهراب از قسمت سیزدهم به بعد مهران مدیری کارگردانی را بر عهده گرفت. این مجموعه، اواسط پاییز سال ۹۴ و با آغاز مقدمات ساخت دکور وارد مرحله پیش تولید شد. هدف سازندگان، ارائه یک مجموعه تلویزیونی با ساختاری کاملاً متفاوت نسبت به سایر آثار نمایشی پیشین تلویزیون بوده‌است.

دورهمی دکوری عظیم داشت، به صورتی که در هر قسمت ۳۰۰ نفر از مخاطبان که طی یک فراخوان برای حضور در برنامه ثبت نام می‌کنند، به تماشای بازی بازیگران می‌نشینند. در واقع مجموعه مانند تئاتری است که در هر قسمت مخاطبانی (حدود ۳۰۰ نفر) را به عنوان تماشاگر پذیرا است. این برنامه در تاریخ ۱۷ فروردین ۱۳۹۷ به پایان رسید.

یکی از نکات مثبت این مجموعه این است که پس از پایان این مجموعه هدایایی که از میهمانان گرفته شده در موزه ای به نام موزه دورهمی با نام اشخاص نگه داری می‌شود و سپس به حراج گذاشته شده و درآمد آن صرف امور خیریه می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار