رئیس اداره تبلیغات اسلامی ری: برگزاری چندین برنامه شاخص به مناسبت فجر چهلم

شهرری (پانا)- رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ری گفت: در ایام الله دهه مبارک فجر و همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران که با ایام فاطمیه تقارن داشت 9 برنامه فرهنگی مذهبی شاخص برگزار شد.

کد مطلب: ۸۹۳۶۹۱
لینک کوتاه کپی شد
رئیس اداره تبلیغات اسلامی ری: برگزاری چندین برنامه شاخص به مناسبت فجر چهلم

حجت الاسلام علی کنگرلو رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ری گفت: دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی با شهادت حضرت فاطمه(س) و ایام فاطمیه تقارن مبارکی داشت که با استفاده از این فرصت خوب تمام برنامه‌های این ایام بر اساس فاطمیه انقلابی و دهه فجر فاطمی بنا گذاشته شد که در ۱۱ هیئت محوری شهرستان ری ویژه برنامه فجر فاطمی با حضور گسترده مردم برگزار شد.

او به برگزاری ۷۰ گفتمان دینی در ایام دهه فجر با هدف بیان دستاوردهای انقلاب اشاره کرد و ادامه داد: برنامه‌های مختلف فرهنگی با موضوع انقلاب و شهادت حضرت زهرا(س) در بیش از ۸۰۰ هیئت و حسینیه همچنین در ۲۰۰ مسجد شهرستان ری با هماهنگی امور مساجد شهرستان به اجرا در آمد که بامسابقات قرآنی، فرهنگی و انقلابی و اهدای جوایز به برگزیدگان همراه بود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ری با اشاره به اجتماع بزرگ هیئت‌های مذهبی شهرری در این ایام، خاطرنشان کرد: در سالروز شهادت حضرت زهرا(س) اجتماع بزرگ هیئت‌های مذهبی شهرستان ری در آستان مقدس شیخ صدوق(ره) با قرائت حدیث شریف کساء و اقامه نماز ظهر و عصر به امامت آیت الله محمدی ری شهری تولیت آستان حضرت عبدالعظیم(ع) برگزار شد.

کنگرلو با بیان اینکه ویژه برنامه‌های خوبی در ۴۰ خانه قرآن و دارالقرآن برگزار شد، تصریح کرد: در ایام مبارک دهه فجر در مراسمی با همکاری اداره اوقاف و امورخیریه شهرری از ۲۰ فعال قرآنی شهرستان ری تجلیل شد.

/خبرنگار: نوریه احمدی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار