معاون خدمات شهری و اجرایی شهرداری تبریز خبرداد:

آغاز گسترده اجرای طرح " استقبال از بهار" از اول اسفند ماه در کلانشهر تبریز

تبریز (پانا) - معاون خدمات شهری و اجرایی شهرداری تبریز از آغاز گسترده اجرای طرح " استقبال از بهار" در کلانشهر تبریز از اول اسفندماه خبرداد.

کد مطلب: ۸۹۳۶۸۵
لینک کوتاه کپی شد
آغاز گسترده اجرای طرح " استقبال از بهار" از اول اسفند ماه در کلانشهر تبریز

محمدرضا قربانیان تبریزی با ذکر این خبر و با اشاره به نحوه اجرای این طرح در آستانه سال جدید ، بیان کرد: طرح "استقبال از بهار" امسال از اول اسفند و در سه مرحله زمانبندی شده اجرا خواهد شد و در مرحله اول که از اول تا نهم اسفند ماه اجرا می شود ارائه خدمات محله ای مد نظر خواهد بود که طی آن عملیاتی همچون: حذف موانع فیزیکی ،جمع آوری مصالح و نخاله، پاکسازی مبلمان شهری،امحاء دیوارنوشته های غیرمجاز و سفیدکاری دیوارها ، ترمیم جداول، لایروبی جوبها و کانالها ،حذف پلهای زاید و ترمیم پلهای معیوب ، همسطح سازی دریچه ها، ساماندهی و پاکسازی و نیز شستشوی باکسهای زباله و رسیدگی به وضعیت ظاهری باکسها و لکه گیری آسفالت در معابر فرعی و داخل محلات اجرا خواهد شد.
وی افزود: مرحله دوم این طرح نیز از دهم اسفند ماه شروع و عملیات فوق به همراه عملیات کاشت انواع گل و نهال و نیز هرس درختان در معابر اصلی شهر به مرحله اجرا درخواهد آمد.
معاون خدمات شهری و اجرایی شهرداری تبریز، مرحله سوم طرح " استقبال از بهار" را نیز شامل عملیات دو مرحله قبلی به علاوه رنگ آمیزی مبلمان شهری ( از جمله رنگ آمیزی جداول، نرده ها ، تابلوهای ترافیکی) ، شستشوی مبلمان شهری(شستشوی جداول ، نرده ها ،تابلوها و علائم ترافیکی) ، نصب انواع المان و سفره هفت سین نوروزی و نیز رسیدگی به وضعیت سرویس بهداشتی های سطح شهر برشمرد که از بیستم اسفندماه شروع و تا بیست و نهم همین ماه ادامه خواهد داشت.

قربانیان تبریزی همچنین ، بر تلاش شبانه روزی نیروهای خدماتی شهرداری تبریز برای آماده سازی هرچه بهتر شهر برای ایام نوروز و استقبال شایسته از میهمانان نوروزی تاکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار