رئیس سازمان بنیاد مستضعفان وارد ایلام شد

ایلام(پانا) - محمد سعیدی کیا، رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی کشور به‌منظور پیگیری طرح‌های بنیاد مستضعفان با استقبال مسئولان استانی، امروز وارد ایلام شد.

کد مطلب: ۸۹۳۶۶۶
لینک کوتاه کپی شد
رئیس سازمان بنیاد مستضعفان وارد ایلام شد

محمد سعیدی کیا بعد از ورود به فرودگاه شهدای ایلام و استقبال رسمی مسئولان این استان، برای حضور در مراسم افتتاح ورزشگاه فرهنگیان شهرستان ملکشاهی عازم این شهرستان شد.

بازدید از شعبه بانک سینا و نمونه اشتغال پایدار در یکی از روستاهای شهرستان ملکشاهی، بازدید از روند ساخت بیمارستان (تفاهم‌نامه سه جانبه)، بازدید از شهرک صنعتی شهرستان و مسیر سلامت علوی، بازدید از توانمندی‌های روستای باولگ و بازدید از برنامه‌ی توان‌افزایی و مطالعاتی استان ایلام از برنامه‌های رئیس سازمان بنیاد مستضعفان به ایلام خواهد بود.

همچنین وی از ورزشگاه پدیده ملکشاهی و تیم فوتبال بزرگ‌سالان و نونهالان بازدید خواهد کرد و بازدید از دفتر بنیاد علوی، دیدار با امام‌جمعه استان و شهرستان، بازدید از روند چاقوسازی و بازدید از کارخانه کابل سازی از مهم‌ترین برنامه‌های سفر یک‌روزه سعیدی کیا به این استان خواهد بود.

وی، در بدو ورود به استان ایلام، اظهار کرد: به دستور رهبری به مناطق محروم آمده تا با کمک مردم ایلام را هم آباد کنیم.

گفتنی است، سلام امینی نماینده مردم ایلام و کرمی و درویشی معاونین استاندار ایلام و شماری از مدیران استانی وی را در این سفر همراهی می‌کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار