دو موفقیت جهانی برای کارتونیست جوان اهل انزلی

انزلی (پانا) - خط قرمز مرزی را جلوی تفنگی نشانه گرفته بر می دارد تا با آن صورتکهایی با لبخندی از مهر نقش بزند.

کد مطلب: ۸۹۳۶۵۸
لینک کوتاه کپی شد
دو موفقیت جهانی برای کارتونیست جوان اهل انزلی

به گزارش پانا این مضمون کاریکاتوری از سوگند صیدجو هنرمند جوان اهل انزلی است که در چند ماه اخیر در دو جشنواره خارجی Welt Heimat آلمان و جشنواره ی Sijil Penghargaan مالزی پذیرفته و موفق به کسب دیپلم شده است.
سوگند صید جو متولد 1374 و دانش آموخته نقاشی از دانشگاه گیلان است و تاکنون در جشنواره های مختلفی نظیر جشنواره SICACO 2016 کره جنوبی و جشنواره بین المللی رقابتی کاریکاتور هند ژانویه 2017 موفق به کسب دیپلم افتخار شده است .
صیدجو نقاشی را از دوران دبیرستان و بدون استاد آغاز کرد . پس از قبولی در آزمون هنر در رشته نقاشی دانشگاه گیلان مشغول به تحصیل شد و در همین دوران نزد عماد صالحی تصویرسازی و کاریکاتور کار کرد .
دریافت دیپلم افتخار از جشنواره ی بین الملی 2016 هندوستان با موضوع گاندی ، برگزیده جشنواره ی ' humo DEVA ' کشور رومانی و دریافت دیپلم افتخار راه یافتن به نمایشگاه و چاپ اثر در کتاب 2017، برگزیده بیست و پنجمین جشنواره دانشجویی بین المللی پیراسیکابای، کسب دیپلم افتخار جشنواره برزیل سال 2017 ، منتخب جشنواره ی کارتون و کاریکاتور بین المللی یونان 2017 ، راه یابی اثر به نمایشگاه بین المللی ژاپن، راه یابی دو اثر به نمایشگاه بین المللی cebu lampoon کشور فیلیپین و دریافت گواهی شرکت در این نمایشگاه سال 2018 از جمله موفقیتهای این هنرمند جوان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار