سیزدهمین دوره المپیاد فرش دستباف هنرستان های کاردانش

تهران (پانا)- رقابت هنرجویان فرش هنرستان های کار دانش شهر تهران در سه گرایش رنگرزی ، طراحی و بافت در ایام شکوهمند دهه مبارک فجربرگزار گردید.

کد مطلب: ۸۹۳۶۳۷
لینک کوتاه کپی شد
سیزدهمین دوره المپیاد فرش دستباف هنرستان های کاردانش

فرش یکی از هنرهای اصیل، ظریف و زیبای ایرانی است که احیاء ،حفظ و توسعه این هنر و رشته یکی از اهداف آموزش و پرورش و کارشناسی کاردانش شهر تهران می باشد.

در همین راستا و برای شناساندن رشته به جامعه و خانواده ها و همچنین شناسایی هنرجویان خلاق، مستعد و علاقه مند همه ساله، آموزش و پرورش شهر تهران، با همکاری مرکز ملی فرش و سازمان صنعت و معدن استان تهران اقدام به برگزاری المپیاد فرش می نماید.

مرحله استانی سیزدهمین دوره المپیاد فرش دستباف ویژه هنرستان های کار دانش شهر تهران روز سه شنبه 97/11/16 با شرکت 27 هنرجوی منتخب مرحله منطقه ای و هنرستانی و با حضور جمالی رییس اداره فنی و حرفه ای و کاردانش،عبایی کارشناس مسئول کار دانش و نمایندگان سازمان صنعت و معدن و مرکز ملی فرش در هنرستان لیلی موفقیان منطقه 18 تهران برگزار شد.

شرکت کنندگان در سه گرایش رنگرزی ، طراحی و بافت در دو بخش عملی و تئوری به رقابت پرداختند که در مجموع دو آزمون ، 8 نفر از هنرجویان به عنوان منتخبین مرحله استانی انتخاب شدند و قرار است در مرحله کشوری که از تاریخ 6 الی 9 اسفند ماه،97در شهر تبریز برگزار می شود با هنرجویان استان های دیگر به رقابت بپردازند.

اسامی هنرجویان منتخب سیزدهمین دوره المپیاد فرش مرحله استانی شهر تهران به شرح زیر می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار