جشن بزرگ یاوران انقلاب برگزار شد

بجنورد (پانا) -جشن بزرگ یاوران انقلاب در سالن ورزشی امید شهرستان بجنورد با حضور 1000نفر از اعضای تشکیلات سازمان دانش آموزی برگزار شد.

کد مطلب: ۸۹۳۵۸۳
لینک کوتاه کپی شد
جشن بزرگ  یاوران انقلاب برگزار شد

دانش آموزان تشکیلاتی با لباس ویژه به اجرای مانور برنامه های تشکیلاتی از قبیل گلبانگ انقلاب، رژه، گارد پرچم، فریادهای شادی،حاملان قرآن،چادر زنی ،فرامین گنگ،مخابره با پرچم،گره زنی،امداد و نجات ،خبرگزاری پانا،غذاهای محلی،و برنامه های متناسب و شاد دیگری همچون سرود و غیره پرداختند.

مسئول سازمان دانش آموزی خراسان شمالی برنامه های سازمان دانش آموزی را با نشاط و شور آفرین و دانش آموز محور خواند و گفت: این از نعمت های بزرگ انقلاب اسلامی است که به دانش آموزان کرامت و سربلندی داده است.

مجید مصباح مهارت افزایی، دانش روز و مسئولیت پذیری را از جمله اهداف سازمان دانش آموزی خواند و افزود: سازمان دانش آموزی مهیاکننده بستر این فعالیت ها است.

همچنین مسئول سازمان دانش آموزی خراسان شمالی گفت: انقلاب اسلامی شجره طیبه امام راحل(ره) بوده و نسل امروز و آیندگان وظیفه دارند تا برای ماندگاری این یادگار عزیز امام و شهدا همت کنند.

مجید مصباح تصریح کرد: تشکیلات فرزانگان تجلی دانش آموز باوری، دانش آموز محوری و دانش آموز یاوری بوده و لازم است بیش از گذشته در زمینه های مختلف آموزشی و پرورشی نقش آفرینی کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار