واکنش جعفرزاده ایمن‌آبادی به رفتار برخی هتاکان به سران قوا

جریان اصولگرایی مرز خود را با افرادی که به دنبال ایجاد تفرقه و افترا هستند مشخص کند

تهران (پانا) - نایب رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس می گوید: جریان اصولگرایی باید خط مرز خودش را با چنین افرادی که به دنبال ایجاد تفرقه و افترا هستند مشخص کند.

کد مطلب: ۸۹۳۵۶۰
لینک کوتاه کپی شد
واکنش جعفرزاده ایمن‌آبادی به رفتار برخی هتاکان به سران قوا

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی در گفت و گو با خانه ملت، با اشاره به توهین های حسن عباسی به مقامات کشور و موضوع لغو سخنرانی رئیس مجلس در 22 بهمن،گفت: به نظر من جریان اصولگرایی باید خط و مرز خودش را با چنین افرادی که به دنبال ایجاد تفرقه و افترا هستند مشخص کند و حد و مرز تشکل نفاق نفوذکرده در جریان اصولگرایی باید تعیین شود.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی افزود:این افراد با پرچم‌های اصولگرایی تند و تحریک جوانان به دنبال ایجاد ترور شخصیت سرمایه‌های انقلاب و نظام هستند.

وی با بیان اینکه هرکسی که مسئولیت اجرایی دارد، ممکن است یک سری نقاط ضعف و قوت داشته باشد،مطرح کرد: معنا ندارد که یک سری افراد بیایند و در سخنرانی‌های کذایی خودشان هرچه توهین و فحش است نثار سرمایه های نظام بکنند؛ ناسزا و تهمت بزنند و در مقابل این افراد برخی سکوت می کنند.

جعفرزاده ایمن آبادی با تاکید بر اینکه صیانت از مسئولین یک خلا بزرگ در کشور است ،مطرح کرد: افراد معمولی وقتی در مورد موضوعی صحبت می کنند مدعی العموم واکنش نشان داده و ورود می کند، اما صیانت از مسئولان کجاست؟ برای مسولین محافظ میگذارند که اینها را ترور نکنند؛ اما از نظر من محافظین فیزیکی که برای جلوگیری از ترور مسولین گذاشته شده است را حذف کرده و به ترورهای شخصیتی در سخنرانی ها و در فضای مجازی انجام می شود به آنها رسیدگی کنند.

وی ادامه داد: مسئولان نیازی به محافظ نخواهند داشت؛ چرا که به لطف خدا در کشور ما امنیت داریم و نیازی به محافظ نیست؛شیوه ترور مسئولین متفاوت شده است و ترورها الان به سمت ترور رسانه‌ای، دروغ پردازی، تهمت زدن، افترا زدن تغییر کرده است و هیچ مرجعی هم پاسخگو نیست.

نماینده مردم در مجلس دهم با اشاره به ترورهای سالهای اول انقلاب و روش منافقین در این موضوع، اظهار کرد: اوایل انقلاب ،منافقین با کلت ترور می کردند؛ اما الان با قلم، زبان،با تریبون، فضای مجازی، ساختن کانال های تقلبی، تهمت و افترا ترور می‌کنند و بسیاری هم ساکت می نشینند.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه محاسبات مجلس با اشاره به اینکه وقتی رصد می‌کنیم می‌بینیم که این افراد به یک جریاناتی وابستگی دارند،مطرح کرد: این افراد الان با پرچم حزب اللهی روی کار آمده اند؛ اما هیچ حزب‌اللهی راضی نمی شود که به مسلمان دیگری که در جمهوری اسلامی مسئولیت دارد؛ تهمت بزند، این موضوع واقعا نگران کننده است.

جعفرزاده ایمن آبادی با اشاره به دعوت صداو سیما از افرادی مانند حسن عباسی در برخی گفت و گوها ادامه داد: چرا الان در مقابل این ترورهای شخصیت همه سکوت می‌کنند؟ چرا هیچ کسی حرف نمیزند؟ قوه قضاییه چرا برخورد نمی کند؟چرا هرکسی سخنرانی می‌کند، این زبان چند گرمی را هرطور که دلش می‌خواهد می‌چرخاند؟

عضو فراکسیون ایثارگران مجلس با بیان اینکه تحریک مردم و ایجادتفرقه و تحریک جوانان علیه مسئولین آیا خواسته صهیونیست ها نیست،تصریح کرد: چرا همه سکوت کرده اند؟ چرا حرف های رادیویی اسرائیل، رادیو آمریکا، رادیو فردا را تکرار می کنند و هیچ کسی با آنها برخورد نمی‌کند؛ این افراد همان دروغ پردازی های آمدنیوز را تکرار می‌کنند. من فکر می کنم واقعاً سهل انگاری بسیار بزرگی دارد انجام می‌شود؛ با توجه به این شرایط و اتفاقاتی که افتاده است سکوت های بی معنا توجیهی ندارد؛ باید همه ورود کنند.

نایب رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس با تاکید براینکه در صحبت‌های آقایان نقد نمی‌بینیم، تصریح کرد: به جز تهمت، فحش، افترا و ناسزا و بدگویی و رفتار منافقانه ما چیز دیگری در سخنان این افراد نمی بینیم و این موضوع نگران کننده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار