محمد صیدلو: اعتماد مردم به نظام اسلامی بزرگترین سرمایه هر دولتی است

تهران (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران اتحاد و همدلی را رمز موفقیت در کشور دانست.

کد مطلب: ۸۹۳۵۲۶
لینک کوتاه کپی شد
محمد صیدلو: اعتماد مردم به نظام اسلامی بزرگترین سرمایه هر دولتی است

با حضور رییس اداره ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات وزارت آموزش و پرورش و مدیر کل و اعضای شورای معاونین آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، مراسم گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سالن ولایت آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران برگزار شد.

محمد صیدلو مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با تبریک چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و گرامی‌داشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای گرانقدر این مرز و بوم، گفت: حضور پرشور مردم انقلابی ایران در راهپیمایی روز گذشته سند محکم دیگری بر حقانیت این حرکت تاریخی کشور عزیزمان بود.

او با اشاره به ظرفیت بالای نیروهای انسانی شهرستان‌های استان تهران گفت: آنچه که باعث افتخار ما در این استان است حضور پر نشاط همکاران خلاق فرهنگی است که از جمله سرمایه‌هایی است که می‌توان به آن تکیه کرد.

صیدلو افتخارات چهل سال گذشته انقلاب اسلامی را از مهمترین دستاوردهای مردم در نظام اسلامی دانست و افزود: اگر در این مدت به نتایج قابل قبولی رسیده‌ایم از الطاف الهی به این ملت بوده و اگر در جایی کم کاری و کوتاهی انجام شده است نیز باید آن را قبول کنیم و در جهت رفع آن تلاش کنیم تا در سال‌های آینده به این زحمات افتخار کنیم.

این مقام مسول تلاشها و دسیسه‌های ۴۰ ساله دشمنان و تحریم‌های متعدد را از جمله عوامل مانع رسیدن به برخی از اهداف دانست و گفت: فضای رعب و وحشت ترور منافقین کوردل در سالهای ابتدایی انقلاب و فشار دوران جنگ تحمیلی، دوران سازندگی و سختیهای آن دوران و همچنین فشارهای اقتصادی فعلی دشمنان همه برای این بود که ما ۴۰ سالگی انقلابمان نتوانیم جشن بگیریم که به حمدالله با حضور با بصیرت مردم همیشه در صحنه این بار نیز این توطئه‌ها ناکام ماند.
او در ادامه رشد فضای آموزشی و محیا شدن امکانات آموزشی را بسیار چشمگیر دانست و افزود: به جراعت باید بگوییم که هیچ جایی از کشور وجود ندارد که آموزش و پرورش در آن ورود نداشته باشد تا جاییکه بیش از ۲۰۰ مدرسه با یک دانش‌آموز در کشور دایر است.

صیدلو در ادامه گفت: مردم آنچه می‌توانستند انجام دادند و امروز منتظر ارائه خدمات از دولتمردان هستند.

مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران اراده ملت را موجب انقلاب دانست و انسجام و همدلی مردم را استمرار این حرکت ارزشمند دانست و گفت: هر کس بین مردم بخواهد شکاف ایجاد کند بدنبال خیرخواهی نیست و به مصلحت جامعه نمی‌اندیشد زیرا اعتماد مردم به نظام اسلامی بزرگترین سرمایه هر دولتی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار