اجرای گروه روشنا با خوانندگی مظفر شفیعی در تالار ایوان شمس

تهران (پانا) - گروه روشنا با اجرای دو بخش تکنوازی و همنوازی با خوانندگی مظفر شفیعی در سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر حضور خواهد داشت.

کد مطلب: ۸۹۳۵۲۱
لینک کوتاه کپی شد
اجرای گروه روشنا با خوانندگی مظفر شفیعی در تالار ایوان شمس

به گزارش روابط عمومی جشنواره موسیقی فجر، حسین اینانلو نوازنده گروه روشنا با اعلام این خبر گفت: «اجرای ما در جشنواره دو بخش خواهد داشت. واقعیت این است که در همه این سالها بخش تکنوازی همیشه برای ما مهم بوده و دوست داشتیم در کنار موسیقی آوازی، به موسیقی سازی هم بپردازیم و برای آن اهمیت قائل شویم. به همین دلیل در بخش اول تک نوازی تنبک و سه تار در دستگاه نوا خواهیم داشت. اینانلو در توضیح بخش دوم اجرا نیز گفت:« در بخش دوم هم گروه نوازی موسیقی ایرانی با آواز آقای مطفز شفیعی خواهیم داشت که هم اعتبار ویژه ای به اجرا می دهد و هم باعث می شود کار بهتر دیده شود.»
حسین اینانلو همچنین در توضیح بخش دوم اجرای گروه روشنا گفت:«در گروهنوازی در آواز ابوعطا، دشتی و بیات ترک اجرا خواهیم داشت و اجرا را با آواز دشتی تمام می کنیم. هم چنین در این بخش سه تار و عود سنتور و نی و تنبک و سنتور خواهیم داشت و اکثر قطعات از ساختههای خود من خواهد بود.»
وی تصریح کرد:«در بخش دوم تمام اشعار تصنیفهای که اجرا میشود، از شعرهای استاد شفیعی کدکنی و ابتهاج خواهد بود.»
اینانلو با تاکید بر اینکه از سال 83 به طور پیوسته همکاریهایی را با استاد مظفر شفیعی داشتهاند گفت:« گروه اجراهای مشترکی با ایشان داشت و پیش از این 3 آلبوم مشترک هم باهم منتشر کردیم.» وی ادامه داد:«برای این اجرا هم تزدیک به 4 ماه است تمرین کردیم تا یک اجرای کامل داشته باشیم.»
لازم به ذکر است گروه روشنا 28 بهمن ساعت 19 در تالار ایوان شمس اجرا خواهند داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار