قم اولین اتاق اولیاء در مدارس کشور را افتتاح کرد

قم (پانا) - اتاق اولیاء برای اولین بار در سطح کشور با حضور مسئولین آموزش و پرورش قم افتتاح شد.

کد مطلب: ۸۹۳۵۱۳
لینک کوتاه کپی شد
قم اولین اتاق اولیاء در مدارس کشور را افتتاح کرد

همزمان با ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، اولین اتاق اولیاء با حضور محمدی معاون برنامه‌ریزی آموزش و پرورش استان، پناهنده معاون آموزش ابتدایی استان، یوسفی رئیس انجمن اولیاء و مربیان استان ، مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 قم و با حضور سایر مسئولین و اولیاء دانش آموزان چهارشنبه در مدرسه شهید قریشی ناحیه 2 افتتاح شد.

پناهنده معاون آموزش ابتدایی استان گفت: با توجه به نقش به سزای خانواده در اهمیت تعلیم و تربیت و صیانت از ارزش های اسلامی گفت همراهی اولیاء و مربیان در مدرسه باعث رشد و شکوفایی همه جانبه استعدادهای آموزشی ،تربیتی و اخلاقی دانش آموزان می شود و اتاق اولیاء از این جهت که ارتباط دوسویه بین خانه و مدرسه تقویت و استمرار پیدا می کند مهم است .

وی تصریح کرد: اتاق اولیاء را می‌توان اتاق صمیمیت نامید که گامی عملی در راستای اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است و باعث تقویت اعتماد بین خانه و مدرسه می‌شود و اولیاء احساس تعلق خاطر بیشتری به مدرسه پیدا می‌کنند.

در آیین افتتاح اتاق اولیاء محمدی معاون برنامه‌ریزی، یوسفی رئیس انجمن اولیاء و مربیان و اسلامی مدیر آموزش و پرورش در سخنان کوتاهی برمشارکت عملی خانواده ها با افتتاح اتاق اولیا تاکید کردند .

یوسفی، رئیس انجمن اولیاء و مربیان گفت در سال تحصیلی 98-1397 در ده مدارس استان اتاق اولیاء مور بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار