مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران خبرداد:

ادعای حبس دانش‌آموز اوتیسمی در اتاق مدیر مدرسه بررسی می‌شود

فولادوند: نگه داشتن دانش‌آموز در اتاق مدیر مدرسه، به معنای حبس او نیست

تهران (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران از بررسی جزئیات نگه داشتن دانش‌آموز اوتیسمی در اتاق مدیر مدرسه زرازوند منطقه 7 خبر داد.

کد مطلب: ۸۹۳۵۱۱
لینک کوتاه کپی شد
ادعای حبس دانش‌آموز اوتیسمی در اتاق مدیر مدرسه بررسی می‌شود

عبدالرضا فولادوند در گفت‌وگو با پانا درباره ادعای پدر دانش‌آموز اوتیسمی مبنی بر حبس فرزندش در اتاق مدیر مدرسه گفت: «پدر دانش‌آموز می‌گوید دانش‌آموزش در اتاق مدیر حبس شده است؛ حبس چه مفهومی دارد؟! شاید این دانش‌آموز دانش‌آموزان دیگر را اذیت کرده و برای همین در اتاق مدیر نگهداری شده است این موضوع به معنای حبس نیست.»

او ادامه داد: «پدر این دانش‌آموز در واکنش به این موضوع اعتراض کرده است و ما نیز در حال بررسی این موضوع هستیم.»

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: «اگر هم مورد و تخلفی انجام گرفته باشد با هیچ فردی رودرواسی نداریم و با آن برخورد خواهیم کرد.»

فولادوند گفت: «این موضوع در دبستان پسرانه دولتی زرازوند منطقه 7 اتفاق افتاده است. موضوعاتی مانند اینکه چرا دانش‌آموز اوتیسمی در کنار دانش‌آموزان عادی تحصیل می‌کرده و چرا او را در دفتر مدیر مدرسه حبس کرده‌اند مطرح شده است. احتمالا موضوعی بوده که نیاز به نگه‌داری دانش‌آموز حس شده است.»

او ادامه داد: «ما از پدر دانش‌آموز انتظار خبری کردن موضوع را نداشتیم. او باید از مدرسه بررسی و پیگیری می‌کرد. در هر صورت ما جزئیات این موضوع را بررسی خواهیم کرد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار