دختر نوجوان ارومیه ای به عضویت تیم ملی تنیس درآمد

ارومیه(پانا)- دبیر هیات تنیس آذربایجان غربی گفت: «رومینا زینالی» با قرار گرفتن در جمع 2 تنیسور برتر ایران عضو ثابت تیم ملی دختران زیر 14 سال ایران شد.

کد مطلب: ۸۹۳۴۴۹
لینک کوتاه کپی شد
دختر نوجوان ارومیه ای به عضویت تیم ملی تنیس درآمد

حسین زرطلب افزود: مسابقات انتخابی تیم ملی با حضور برترین های این رشته در تهران برگزار و زینالی به همراه نیلی عطفی از تهران به عضویت تیم ملی درآمدند.
وی بیان کرد: بر اساس اعلام فدراسیون تنیس کشور این 2 بازیکن برای شرکت در مسابقات 2019 قهرمانی غرب آسیا بحرین و رقابت های بین المللی سری لانکا آماده خواهند شد.

وی ادامه با اشاره به اینکه زینالی سابقه عضویت در تیم ملی را دارد، گفت: این تنیسور آینده دار آذر ماه امسال نیز با قرار گرفتن در جمع 2 تنیسور برتر زیر 13 سال دختران کشور به همراه درسال چراغی به مسابقات 2018 قهرمانی غرب آسیا اعزام و موفق به کسب چهار مدال در بخش انفرادی و 2 نفره شد.
رومینا زینالی نوجوان ارومیه ای، اردیبهشت امسال مدال طلای مسابقات دوبل تنیس تور زیر 14 سال آسیا را در رامسر به دست آورد.
زینالی سال گذشته نیز توانست در جریان یک مسابقه کشوری 2 عنوان قهرمانی کسب کند و طبق جدول رده بندی فدراسیون تنیس ایران جاری با 885 امتیاز در رده نخست کشور قرار گیرد.

رومینا زینالی که در سال 1384 در ارومیه متولد شده، پس از کسب مدال نقره کشوری در سال 1394 در یزد، در سال 1395 در ساری در رده سنی زیر 16 سال مقام سوم انفرادی کشور را به دست آورد.

شهریور ماه سال 1395 مسابقات تنیس بین المللی دختران و پسران جوانان زیر نظر فدراسیون جهانی تنیس و به میزبانی هیات تنیس آذربایجان غربی در میادین تنیس مجموعه ورزشی شهید باکری ارومیه برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار