«دریا نزدیک است» آماده پخش شد

تهران (پانا) - مینی سریال «دریا نزدیک است» به کارگردانی علی مهدی پور آماده پخش از شبکه سه سیما است.

کد مطلب: ۸۹۳۴۰۲
لینک کوتاه کپی شد
«دریا نزدیک است» آماده پخش شد

به گزارش سیما فیلم، فرزین مهدی پور نویسنده و تهیه‌کننده این مینی سریال شش‌قسمتی که تصویربرداری این مجموعه را شهریورماه سال جاری در جنوب ایران شروع کرد گفت: « تمامی مراحل فنی مجموعه«دریا نزدیک است» به اتمام رسیده و با قراردادی که با شبکه سه سیما تنظیم کردیم این مینی سریال اردیبهشت‌ماه سال 98 از این شبکه پخش می‌‌شود.»
این نویسنده در ارتباط با داستان «دریا نزدیک است» بیان کرد: علی مراقب بیماران در حال احتضار است و در تلاش معاش برای خانواده‌اش، فراز و نشیب‌های را از سر می‌گذراند و درروند دقایق به بیماری از دریا آمده می‌رسد. او از کشاکش امواج گذشته است و در وقت عزیمت بزرگ خود علی را به آرامش می‌رساند. درست لحظه‌‌ی مرگ، زندگی آشکارا به دیدار می‌آید.
در این مینی سریال بازیگرانی چون؛ جهانگیر الماسی، نادر فلاح، بهرام ابراهیمی، مریم سرمدی، علی طالب لو، رضا فیاضی، محمد ساربان، مهرناز پشتیبان بازی دارند.
سایر عوامل مینی سریال « دریا نزدیک است» عبارت‌اند از؛ علی مهدی پور کارگردان، حمید روزبهانی مدیر تصویربرداری، سعید خراسانی تصویربردار، جعفر علیان صدابردار، علیرضا صالحی مدیر برنامه‌ریزی و تولید ، سعید یاسی پور تدوین، مجتبی محمدی دستیار اول کارگردان، شهرام قدیری طراح صحنه و لباس، محمد قومی طراح چهره‌پردازی، رمضان بهزادی جانشین تولید، رامین بهزادی مدیر تدارکات، مجید فیلی دستیار دوم کارگردان، ابراهیم تمهید هماهنگی تولید بوشهر.
مینی سریال شش‌قسمتی «دریا نزدیک» است کاری به سفارش مرکز سیما فیلم است که اردیبهشت‌ماه سال 98 از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار