پیام قدردانی استاندار و نماینده ولی فقیه از مردم در پی حضور حماسی در راهپیمایی ۲۲ بهمن

بجنورد (پانا) -استاندار و نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با صدور پیام مشترکی از آحاد مردم غیور و انقلابی استان بابت حضور گسترده و دشمن شکن در صفوف راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن قدردانی کردند.

کد مطلب: ۸۹۳۳۶۳
لینک کوتاه کپی شد
  پیام قدردانی استاندار و نماینده ولی فقیه از مردم در پی حضور حماسی در راهپیمایی ۲۲ بهمن

متن پیام دکتر محمدعلی شجاعی و آیت الله ابوالقاسم یعقوبی بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
مردم سرافزار و دلاور خراسان شمالی!

حضور حماسی و دشمن شکن شما دلاوران عرصه های جهاد و مبارزه و ایثار و سربلندی در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن 1397 ، جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را شکوه و جلوه دیگری بخشید.
ورود به پنجمین دهه عمر نظام جمهوری اسلامی که ثمره خون های بسیار و ایثار و فداکاری ملتی بزرگ و حماسه ساز است، با این حضور غرورآفرین پیام های زیادی برای دشمنان مستکبر و بدخواهان این مرز و بوم داشت و آنان را یک بار دیگر متنبه کرد که با ملتی فاطمی و پیرو اسلام ناب محمدی(ص) مواجهند که استوار و پابرجا در دفاع از مرزهای عقیدتی و جغرافیایی خویش و حرکت به سوی آرمان های متعالی انقلاب اسلامی بهمن 57 گام بر می دارند؛ ملتی که به گذشته 40 ساله خویش و دستاوردهای سترگ آن افتخار می کنند و به چشم انداز روشن و آینده پیش رو نیز امید دارند و برای دستیابی به قله های رفیع پیشرفت و توسعه و ایجاد تمدن نوین ایرانی اسلامی می کوشند و مجاهدت می کنند.
مرحبا به شما که این عید بزرگ ملت ایران را شور و نشاطی دوچندان بخشیدید و دشمنان را از تعبیر رؤیاهای آشفته شان مأیوس کردید. به درگاه خدای قادر متعال سجده شکر به جا می آوریم و از این حضور با صلابت و مقتدرانه که دوستان انقلاب و نظام را خرسند و دشمنان زبونش را همچو گذشته ناامید و مغبون کرد، قدردانی می کنیم. اجرکم عندالله.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار