دبیرکل جامعه روحانیت مبارز: سرعت پیشرفت انقلاب بسیار بالا است

شهرری (پانا) - دبیرکل جامعه روحانیت مبارز در راهپیمایی 22 بهمن و در جمع مردم ری گفت: سرعت پیشرفت انقلاب بسیار بالا است ولی هنوز نظام های اداری، قضایی، محیط کسب و کار نتوانسته اند خود را با این سرعت هماهنگ کند.

کد مطلب: ۸۹۳۳۶۱
لینک کوتاه کپی شد
دبیرکل جامعه روحانیت مبارز: سرعت پیشرفت انقلاب بسیار بالا است

مصطفی پورمحمدی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران امروز پس از چهل سال در موضع قدرت، اقتدار و ثبات قرار دارد، تصریح کرد: نباید ترس از سوء استفاده دشمنان موجب فرار از بازگویی مشکلات برای افکار عمومی شود.
پورمحمدی با اشاره به اینکه نسل جدید کشور بسیار هوشمند و آگاه است، اظهار داشت: نسل چهارم انقلاب شفافیت، صداقت و گزارش های درست از مسئولان می خواهد، بنابراین با آمارسازی دقیق جواب این نسل داده شود.
او ادامه داد: شناسایی نقاط ضعف توسط نهادهای مختلف نظام باعث ایجاد راهکارهای عملی برای رفع مشکلات می شود و همین امر موجبات توسعه و پیشرفت کشور را فراهم می کند.
دبیر کل جامعه روحانیت مبارز در ادامه با بیان اینکه سرعت پیشرفت کشور در حوزه های علمی، اجتماعی و اقتصادی بسیار بالا بوده است، افزود: آمارهای سازمان‌های بین المللی گواه توسعه ایران اسلامی در حوزه مختلف است.
پورمحمدی ادامه داد: امروز ایران اسلامی در حوزه تولید سیمان در رتبه هشتم، تولید فولاد رتبه دهم، حوزه اتمی رتبه یازدهم، هوا و فضا رتبه سیزدهم، قدرت علمی رتبه شانزدهم، تولید خودرو رتبه هجدهم و در توسعه اقتصادی هفدهمین کشور جهان است.
دبیرکل جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه امروز دشمنان ایران با استفاده از ابزارهای نوین ارتباطی به دنبال سیاه نمایی دستاوردهای انقلاب هستند، اضافه کرد: متاسفانه در داخل کشور عده ای آگاهانه و یا ناآگاهانه در برخی رقابت های حزبی و جناحی به دنبال تخریب دستاوردهای انقلاب هستند که به هیچ عنوان به نفع منافع ملی نیست.
/خبرنگار: نوریه احمدی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار