افتتاح 15 پروژه شهری درمنطقه 20 در دهه فجر 97

شهرری (پانا) - شهردار منطقه 20 از افتتاح و بهره برداری 15 پروژه عمرانی ترافیکی – امور شهری و اجتماعی درایام دهه فجر خبر داد.

کد مطلب: ۸۹۳۳۵۷
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح 15 پروژه شهری درمنطقه 20 در دهه فجر 97

فرهاد افشار با بیان این مطلب گفت: همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و در راستای خدمتگزاری به شهروندان و افزایش رضایتمندی آنها 15 پروژه عمران شهری به بهره‌برداری رسیده و در اختیار شهروندان قرار گرفته است.

افشار با اشاره به اینکه افزایش رضایتمندی شهروندان باعث افزایش حس تعلق آنان به محل زندگیشان می شود افزود: جداره سازی نما و منظر خیابان حرم حضرت عبدالعظیم(ع) و مرمت کاروانسرای صفوی که از مهمترین درخواستهای ساکنان اطراف حرم در سالهای گذشته بوده از مهمترین این پروژه ها است.

او به اهمیت توسعه فضای سبز و بوستان ها در محدوده های با تراکم جمعیت بالا اشاره کرد و گفت: فاز یک بوستان گیاه شناسی، فاز یک بوستان توسکا، باغ راه اندیشه ، فاز یک بوستان زیتون از جمله پروژه های امور شهری به شمار می رود که با هدف افزایش فضاهای تفرجگاهی و ارتقاء شاخص های زیست محیطی منطقه احداث شده است.

افشار بسترسازی حضور بی دغدغه اقشار خاص در جامعه و سهولت تردد توان یابان را یکی از رویکردهای مهم مدیریت شهری برشمرد و گفت: با نصب مبلمان خاص و همسطح سازی پیاده روها، بوستان گلگون در محله سیزده آبان ویژه توان یابان مناسب سازی شده است .

شهردار منطقه 20 با اشاره به اینکه ایستگاه مترو دولت آباد تا پایان سال افتتاح می شود افزود: محوطه سازی ایستگاه مترو دولت آباد نیز انجام شده است تا در زمان افتتاح خط 6مترو ، امکان استفاده شهروندان به راحتی فراهم شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار