در۲۲ بهمن نود و هفت:

عشق به وطن چهل ساله شد

مردم حاجی آباد این بار ویژه تر از گذشته سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را جشن گرفتند.

هرمزگان (پانا) - صبح امروز حاجی آبادی های وطن دوست در شرایط ویژه آب و هوایی شعار به دهان به خیابان آمدند و دهه پنجم انقلاب اسلامی را با شور و هیجان وصف ناپذیری شروع کردند.

کد مطلب: ۸۹۳۳۳۲
لینک کوتاه کپی شد
عشق به وطن چهل ساله شد

به گزارش خبرنگار پانا از هرمزگان، جهانگیری فرماندار شهرستان حاجی آباد در این مراسم گفت: حضور پر رنگ شما مردم در این شرایط آب و هوایی نشان دهنده اقتدار یک ملت است، ملتی که به رهبری امام خمینی ساخته شد و با رهبری حضرت آیت الله خامنه ای ادامه پیدا کرد.

وی افزود: این حضور و حماسه بی شک و تردید ترس را بار دیگر به چهارچوب دولت های ضد ایران و ایرانی خواهد انداخت و این منافقان هستند که امروز درد مشت های گره کرده شما را کاملا حس می‌کنند .ما ملت ایران در جای جای این کره خاکی با اتحادمان بار دیگر ثابت کردیم هرچه بوده از برکت انقلاب اسلامی بوده و این ما هستیم که به عنوان ثمره های انقلاب جانانه از ذره ذرهٔ این وطن و مرز و بوم حفاظت کنیم.

این مسئول درادامه ضمن تقدیرو تشکر ویژه از مردم و دانش آموزان همیشه در صحنه حاجی آبادی اظهار داشت: این اقتدار همیشگی و ماندگار است.

در ادامه این مراسم حجت والسلام شریفی امام جمعه شهرستان حاجی آباد گفت: شما ملت غیور ایران و ادامه دهنده راه امام راحل و اسلام ، بار دیگر مشت های گره کرده خود را به دهان آمریکایی های ظالم و کودک کشانی به اسم اسرائیل زده و بدون ذره ای ترس بر این منافقان پیروز خواهید شد.

وی افزود : دوران بزن دررو تمام شده، دشمنان این را بدانند یکی بزنند ده تا می‌خورند. این ملت اسلامی دیگر باختی به هیچ منافقی نمی‌دهد و این را بدانید و آگاه باشید نسل جوان غرب زده نیست آنها هستند که امروز مشت محکمی بر دهان منافقان زدند و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به جاودانه ای بی تکرار تبدیل کردند.

وی در ادامه گفت : علاوه بر مشت محکمی که امروز دشمنان خوردند آنها یکی دیگر از شکست های خود را در جنگ نرم تجربه کردند، چرا که این دانش آموزان انقلابی نشان دادند که پشت رهبر و انقلاب هستند و تا جان در رگهایشان هست در کنار این انقلاب هستند.

در ادامه این مراسم آریان نجارزاده رئیس مجمع شورای دانش آموزی شهرستان حاجی آباد و عضو مجلس دانش آموزی عنوان کرد: در نظام گذشته جایی برای تفکرات دانش آموزان و نیروی جوان کشور نبود و آنها از پیشنهادها وانتقادات جوانان هراس داشتند .

وی در ادامه افرود: خانه های فساد و فحشا در جامعه گذشته ایده های جوانان ما را کور کرده بود اما این مساجد و حوزه های علمیه بودند که باعث تثبیت انقلاب اسلامی در جامعه شدند.

رئیس مجمع شورای دانش آموزی شهرستان حاجی آباد در ادامه از اهمیت جوانان در پیش از انقلاب و بعد از انقلاب گفت: جوان یعنی ایده ، یعنی آینده یک ملت . جوانان قدرتشان آنقدر است که جامعه به آنها نیاز مبرم دارد.

نجارزاده در پایان گفت: مجلس دانش آموزی یعنی تمرین مطالبه گری، چیزی که انقلاب نگاه ویژه ای به آن دارد این واحد صنفی مشورتی با حضور نمایندگان دانش اموز خود حق دانش آموزان مناطق محروم را از مسئولین خواستار و برای بیانات خود دلایل منطقی از سوی مسئولین طلب میکند.

گفتنی است : مردم و مسئولین صبح امروز با مشت های گره کرده وشعار های مرگ بر آمریکا در کنار هم بار دیگر اقتدار ملت ایران را به رخ همه ی منافقین کشیدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار