نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری:

ایران و انقلاب اسلامی به مستقل ترین کشور و انقلاب تبدیل شده است

بجنورد (پانا) -نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری گفت: مردم با حضور خود در راهپیمایی 22 بهمن حمایت از نظام و مسئولان را به رخ جهانیان کشیدند.

کد مطلب: ۸۹۳۳۳۱
لینک کوتاه کپی شد
ایران و انقلاب اسلامی به مستقل ترین کشور و انقلاب تبدیل شده است

حجت الاسلام والمسلمین حسینی خراسانی در راهپیمایی 22 بهمن در جمع مردم بجنورد، اظهار کرد: حیف است که این حضور پرشور مردم نادیده گرفته شود از همین جهت همانطور که مردم حمایت خود از مسئولان و نظام اعلام کردند مسئولان نیز باید به طور جدی به دنبال حل مشکلات مردم باشند.

به گفته وی مدیران و دولتمردان باید به اصل کار توجه کنند و از پرداختن به حاشیه ها دوری کنند.

نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری افزود: هر اتفاقی در کشور بیفتد به خواست و اراده ایرانیان است و ایران و نظام به مستقل ترین کشور و انقلاب تبدیل شده است.

به گفته وی 40 سال انقلاب اسلامی، 40 سال شکوه و شوکت را به دنبال داشته است و به مرحله ای رسیدیم که هیچ شخص و نظامی نمی تواند بگوید که ایرانیان به ما وابسته هستند.

حسینی خراسانی عنوان کرد: ایران دیگر کشوری نیست که فرمانبر باشد از همین جهت کارهای درست و اشتباه به عهده خودمان است.

نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن به بیگانگان اثبات کرد که این ملت پای نظام و انقلاب ایستاده است و ایستادگی خواهد کرد.

وی تصریح کرد: در این اجتماع بزرگ انقلابی با شهیدان، رهبر انقلاب اسلامی و مسئولان پیمان می بندیم که تا آخرین لحظه از آرمان های خود حفاظت می کنیم.

گفتنی است راهپیمایی کنندگان امروز شعارهایی همچون مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و .... را سر دادند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار