استاندار سمنان:

راه مقاومت در برابر دشمنان، تحکیم برادری، همبستگی و همدلی ملت ایران است

سمنان (پانا) – استاندار سمنان با تأکید بر این که مردم باید برادری‌، همبستگی و همدلی خود را تحکیم کنند تا بتوانند در برابر دشمنان مقاومت کنند، گفت: مردمی که با این حرارت، شور و عشق از آرمان‌های انقلاب دفاع می‌کنند، اگر برادری‌ها را در میان خود تحکیم کنند، می‌توانند آینده‌ای روشن‌تر برای ایران رقم بزنند.

کد مطلب: ۸۹۳۳۰۸
لینک کوتاه کپی شد
راه مقاومت در برابر دشمنان، تحکیم برادری، همبستگی و همدلی ملت ایران است

علیرضا آشناگر، در حاشیه راهپیمایی شکوهمند 22 بهمن شهر سمنان، با اشاره به مقاومت و ایستادگی چهل‌ساله مردم ایران اظهار داشت: ما در این چهل سال در برابر طوفان‌ها سر خم نکرده‌ایم و دشمنان این میزان تاب‌آوری مردم ایران را باور نداشتند؛ اکنون نیز به کوری چشم دشمنان، مردم با شور و نشاط چهل‌سالگی انقلاب را جشن می‌گیرند.

وی با بیان این که به رغم میل دشمنان، مردم ایران برای دهه‌های طولانی سالروز پیروزی انقلاب را جشن خواهند گرفت، گفت: آن‌چه که باید در دهه پنجم انقلاب اسلامی به عنوان یک الزام مدنظر باشد، این است که مردم باید روی پای خود بایستند و به داشته‌های خود توجه کنند.

استاندار سمنان با اشاره به اینکه در راهپیمایی ۲۲ بهمن با ندای همه اقشار جامعه به‌عنوان ید واحده به دشمنانمان پیام محکمی دادیم، تصریح کرد: باردیگر همبستگی و تعلق خاطر خودمان به نظام و ارزش‌های آن و اسلام را نشان دادیم.

آشناگر، با عنوان این مطلب که ملت همیشه در صحنه ایران بار دیگر با حضور پررنگ خود در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن بر افتخارات و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران افزود، تاکید کرد: مردم با حضور با شکوه، پرشور و بانشاط خود در راهپیمایی ثابت کردند تا آخرین نفس برای دفاع از خاک میهن در برابر بیگانگان و بدخواهان خواهند ایستاد.

به گفته وی، دشمن در چند سال گذشته با اعمال تحریم های ظالمانه و ایجاد جنگ روانی به دنبال ایجاد فاصله بین ملت و نظام بود، اما حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن خط پایانی بر یاوه گویی دشمنان است.

استاندار سمنان با بیان اینکه حضور باشکوه در راهپیمایی 22 بهمن امسال، پاسخ کوبنده برابر عربده‌کشی آمریکا بود و این بار نیز با مشارکت گسترده در این روز مهم دشمن را از رسیدن به اهداف خود مأیوس کردیم، تصریح کرد: مردم سمنان با حضور پرشور در راهپیمایی علاقه، ارادت، همبستگی، دلدادگی و حمایت خود را از نظام مقدس جمهوری اسلامی به نمایش گذاشتند و پایبندی خود به آرمان های انقلاب اسلامی را ثابت کردند.

آشناگر، خاطرنشان کرد: دشمنان نظام جمهوری اسلامی در 40 سالگی انقلاب با ترفند، بدعهدی و فریبکاری در صدد نابودی انقلاب بودند، اما با درایت و هوشیاری مردم و حضور حماسی در راهپیمایی دسیسه ها و توطئه های دشمنان نافرجام ماند.

وی افزود: مردم ایران با وجود برخی مشکلات، همواره از عزت نظام جمهوری اسلامی دفاع می کنند و اجازه دست درازی و یاوه گویی به بدخواهان نظام اسلامی ایران نمی دهند.

استاندار سمنان ضمن اشاره به شکستن مرزهای برخی از دانش‌ها در ایران، به موفقیت‌های کشور در حوزه‌های گوناگون اشاره کرد و گفت: ما در حوزه دانش هسته‌ای و نانوتکنولوژی توفیقات بسیار خوبی داشته‌ایم البته مشکلاتی هم وجود دارد و باید زمینه‌ای فراهم شود تا مسئولان بتوانند خدمات بهتری را به مردم ارائه دهند.

به گزارش پانا، مردم استان سمنان در 72 نقطه در راهپیمایی 22 بهمن امسال حضور مقتدرانه خود را به نمایش گذاشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار