نماینده ولی فقیه در استان سمنان:

راهپیمایی 22 بهمن، نمایان گر اتحاد مردم ایران است / انقلابی‌گری ویژگی مردم سمنان

سمنان (پانا) - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان گفت: راهپیمایی 22 بهمن نمایان گر اتحاد و همدلی مردم ایران برابر زیاده خواهی استکبار جهانی است.

کد مطلب: ۸۹۳۲۹۳
لینک کوتاه کپی شد
راهپیمایی 22 بهمن، نمایان گر اتحاد مردم ایران است / انقلابی‌گری ویژگی مردم سمنان

آیت‌الله سیدمحمد شاهچراغی در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن و در جمع خبرنگاران، ضمن قدردانی از حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن این حماسه را بی‌نظیر توصیف کرد و گفت: ولایتمداری و انقلابی‌گری ویژگی مردم استان سمنان است.

وی بابیان اینکه نظام اسلامی با محوریت حضور همیشگی مردم در صحنه و تبعیت از ولایت‌فقیه، همواره از مشکلات عبور کرده است، ابراز کرد: مردم استان یک‌بار دیگر نشان دادند که با حضور بی‌نظیرشان در راهپیمایی ۲۲ بهمن، قدردان انقلاب هستند.

امام‌جمعه سمنان با عنوان این مطلب که حضور پرشور مردم درصحنه، نقشه‌های دشمنان را خنثی می‌کند، افزود: باید قدردان حضور پرشور مردم بود که با تمام مشکلات بازهم به میدان می‌آیند.

آیت‌الله شاهچراغی گفت: ما بهترین مردم راداریم که همواره پای انقلاب ایستاده‌اند، لذا باید مسئولان برای این مردم تمام تلاششان را به کار ببندند تا مشکلاتشان کاهش یابد.

وی با بیان اینکه راهپیمایی 22 بهمن تبلور اراده مردم ایران در برابر کینه توزی های دشمنان انقلاب است و آحاد جامعه با حضور منسجم در این راهپیمایی ملی بار دیگر دشمنان نظام را ناامید می کنند، خاطرنشان کرد: حضور مردم استان سمنان در راهپیمایی 22 بهمن در سال های گذشته بسیار پرشور و با شکوه بود و در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی نیز مردم ولایتمدار این دیار در این جشن ملی حضوری حماسی داشتند.

تفرقه‌ها را کنار بگذاریم

امام جمعه سمنان با بیان این که اگر بخواهیم انقلاب ادامه پیدا کند، باید همه با هم باشیم و تفرقه‌ها را کنار بگذاریم، گفت: امروز همه مردم خوشحال‌اند و آن‌چه که ضرورت دارد وحدت و انسجام است. حمایت و اطاعت از رهبری نیز دیگر اصلی است که برای تداوم انقلاب ضرورت دارد.

آیت‌الله شاهچراغی اضافه کرد: استکبار جهانی در 40 سال گذشته با کینه توزی ها می خواست مردم را از آرمان های انقلاب اسلامی جدا کند، اما به کوری چشم استکبار جهانی مردم ولایمتدار ایران پشتیبان واقعی این نظام مقدس هستند.

وی با بیان اینکه آمریکا در آستانه 40 سالگی انقلاب قصد توطئه علیه ملت ایران را داشت اما با مقاومت و ایستادگی آحاد جامعه بار دیگر توطئه های این یاوه گویان خنثی شد، خاطرنشان کرد: همه مردم در صحنه های حساس پشتیبان واقعی انقلاب اسلامی هستند و با جان و دل به منویات رهبر معظم انقلاب توجه می کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار