پیام تشکر ازحضور پرشورفرهنگیان و دانش آموزان اسلامشهردر راهپیمایی بیست و دوم بهمن97

اسلامشهر(پانا) - مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر در پی حضور باشکوه و حماسی فرهنگیان و دانش آموزان در راهپیمایی بیست و دوم بهمن 97 ، پیام تقدیرصادرکرد.

کد مطلب: ۸۹۳۲۷۷
لینک کوتاه کپی شد
پیام تشکر ازحضور پرشورفرهنگیان و دانش آموزان اسلامشهردر راهپیمایی بیست و دوم بهمن97

متن پیام حسینعلی بنار مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

بی تردید شور، نشاط و حضورپرشکوه فرهنگیان و دانش آموزان در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب، همراه با آحاد ملت بزرگ ایران در راه پیمایی یوم الله بیست و دوم بهمن نشان از علاقه مندی و پایبندی به نظام مقدس جمهوری اسلامی و باعث یاس و سرخوردگی دشمنان شد.

فرهنگیان و دانش آموزان شهرستان اسلامشهر همگام با سایر مردم ولایتمدار شهرستان با حضور گسترده و یکپارچه در راهپیمایی یوم الله بیست و دوم بهمن بار دیگر ضمن بیعت باآرمانهای والای امام راحل و اطاعت خود را از منویات حکیمانه ولی امر مسلمین اعلام نمودند و این عزم و اراده خلل ناپذیر فرهنگیان و دانش آموزان قدرشناس و ولایتمدار شهرستان در حمایت از آرمانهای مقدس جمهوری اسلامی قابل تقدیر ستودنی است.

اینجانب ضمن تبریک چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران و گرامی داشت یاد و خاطره شهدا،از جامعه عظیم فرهنگیان و دانش آموزان که با قدم های محکم و استوار وحضور حماسی و با صلابت خود در راهپیمایی 22 بهمن نود وهفت ضمن خلق حماسه ای دیگر ،درس وفاداری به دوستان و آزادی خواهان جهان و پاسخی دندان شکن به دشمنان دادند صمیمانه تشکر و قدردانی نموده و عزت و سربلندی شما حماسه سازان را از خداوند متعال مسئلت می نمایم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار