مدیرکل آموزش و پرورش خورستان در گفت گفت و گو پانا

مردم آگاه تر از همیشه پاسدار اهداف انقلاب هستند

اهواز(پانا) - محمد تقی زاده صبح امروز  در حاشیه راهپیمایی ٢٢ بهمن گفت: مردم ما همانند سالهای پیش حضوری پر رنگ و میلیونی در این راهپیمایی دارند و جا دارد به عنوان یک معلم از مردم خوزستان ، فرهنگیان و دانش آموزان این استان تشکر کنم.

کد مطلب: ۸۹۳۲۷۶
لینک کوتاه کپی شد
مردم آگاه تر از همیشه پاسدار اهداف انقلاب هستند

او افزود: مردم کشورمان همانند همیشه تا آخرین نفس پای آرمان های انقلاب و امام راحل(ره) و پشت سر رهبری و ولایت ایستاده اند.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: حضور گسترده دانش آموزان و نسل جدید در راهپیمایی امروز نشان دهنده این است که این انقلاب به خوبی مسیر خود را طی می کند.

تقی زاده تصریح کرد: به پشتوانه خیل عظیم ملتی که امروز برای حمایت از این انقلاب چهل ساله به خیابان ها آمدند، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همواره پیروز است.

او با بیان اینکه انقلاب اسلامی دارای یک پشتوانه عظیم مردمی است، گفت: دانش آموزان عزیز کشورمان امروز ثابت کردند که پیام این انقلاب را دریافت کردند و هویت دینی و مذهبی آنان به خوبی شکل گرفته است.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان خاطرنشان کرد: حضور گسترده جمعیت دانش آموزی در این راهپیمایی نشان داد که فرزندان انقلاب در آینده راه شهید حسین فهمیده را ادامه خواهند داد.

تقی زاده بیان کرد: امروز مردم در حالی در جشن چهلمین سال پیروزی انقلاب شرکت کردند که همه جهان چشم به حضور میلیونی مردم همیشه در صحنه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دوخته اند و این حضور گسترده پاسخ قاطعی به توطئه های استکبار جهانی بود.

اوبا اشاره به اینکه مردم ما علی رغم تمامی تحریم ها و مشکلات با اقتدار از این نظام حمایت می کنند، افزود: موج خروشان ملت در چهلمین سالگرد انقلاب همانند امواج خروشان مردمی در روزهای اولیه پیروزی انقلاب است و مردم ما امروز بسیار آگاه تر و هوشیارتر از همیشه از اهداف و هویت انقلاب حراست و پاسداری می کنند.

مردم انقلابی اهواز امروز با حضور گسترده خود در راهپیمایی 22 بهمن جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی را برگزار کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار