به کوری چشم دشمنان چهلمین سالگردانقلاب باشکوه ترازهمیشه برگزارشد

یزد(پانا) _ مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد در راهپیمایی 22 بهمن بیان داشت: دانش‌آموزان باید هشیارباشند و باآگاهی و بصیرت راه انقلاب را بشناسند و برای حفظ آن خودرا آماده سازند.

کد مطلب: ۸۹۳۱۴۹
لینک کوتاه کپی شد
به کوری چشم دشمنان چهلمین سالگردانقلاب باشکوه ترازهمیشه برگزارشد

عباسعلی دانافرمدیرکل آموزش وپرورش استان در گفت‌وگو با خبرنگارپانا 22بهمن روز پیروزی حق برباطل وچهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت و این روزها را بهترین شرایط برای مرور آرمان های انقلاب برشمرد وافزود ایام دهه فجر فرصتی است تا یاد امام راحل وخاطرات مردم در زمان انقلاب برای نسل جدیدانقلاب مرور وتداعی گردد.

دانافر در ادامه خاطر نشان کرد:این ایام فرصتی است مغتنم ودر واقع یادگاری است برای نوجوانانی که در آن دوران نبودند تا با اهداف انقلاب ودستاورد های این انقلاب مردمی در سطح ملی وحتی در سطح بین المللی آشنا شوند تابتوانند پیرو این مسیر باشند.

وی در پاسخ به سوال خبرنگارپانا در مورد اینکه چگونه است که نوجوانان نسل امروز با آنکه در آن زمانها نبودند و امام راندیده بودند بازم هم مسیر انقلاب را میشناسند وازآن پیروی میکنند گفت:ارزشها وآرمان هایی که مردم ایران در سال 57 برای آنها خون‌فشانی وایستادگی کردند وجان خود را درراه آن فدا کردند ارزشهایی حق ومطلق است همیشه در جهان انسانها به دنبال دستیابی به این ارزشها بوده اند وهستند پس نوجوانان نسل جدید هم این ارزشها را میشناسند وبرای آنها میکوشند.

این مقام مسئول درمورد اینکه این مراسم امسال بسیار باشکوه ترازسالهای پیش برگزارگردیده بیان داشت:باتوجه به رجزخوانی های آمریکا ودشمنان انقلاب ورویای پوچشان درمورد اینکه انقلاب ما چهلمین سال خود رانخواهد دید واینکه در تعالیم اسلام هرچیزی که به آستانه چهل سالگی برسد به نوعی بلوغ دست میابد امسال بااقتدار وشکوه خاصی این مراسم را برگزار کرده ایم تامشت محکمی بردهان یاوه گویان باشد.

درادامه وی افزود:دانش‌آموزان نقش مهم و بسزایی درعرصه انقلاب دارند و بایدخود را برای حفظ هرچه بهتر انقلاب امده سازند.

درپایان به عنوان پیامی برای دانش‌آموزان ضمن تشکراز حضورآنها در این عرصه وتلاش هایی که برای اجرای برنامه ها در ایام دهه فجر داشته اند به آنان سفارش کرد که با بینش وآگاهی وبصیرت راه انقلاب را بشناسند ودراین مسیر گام بردارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار