فرهنگیان و دانش آموزان شهرستان دیواندره در راهپیمایی یوم الله 22بهمن سال 97حضوری دشمن شکن داشتند

دیواندره(پانا)-همزمان با سراسر ایران اسلامی و همراه با سایر آحاد مردم شهرستان دیواندره، فرهنگیان و دانش آموزان این شهرستان در راهپیمایی یوم الله 22بهمن سال 97حضوری دشمن شکن داشتند.

کد مطلب: ۸۹۳۱۳۰
لینک کوتاه کپی شد
فرهنگیان و دانش آموزان شهرستان دیواندره در راهپیمایی یوم الله 22بهمن سال 97حضوری دشمن شکن داشتند

مردم همیشه در صحنه دیواندره، همزمان با سراسر ایران اسلامی و همراه با سایر آحاد مردم این شهرستان ، فرهنگیان و دانش آموزان دیواندره در راهپیمایی یوم الله 22بهمن سال 97 حضوری دشمن شکن داشتند.

حاج ماموستا رستمی نماینده مجلس خبرگان رهبری و سخنران این یوم الله ضمن تبریک این یوم الله در سخنرانی راهپیمایی 22 بهمن دیواندره و در جمع مردم انقلابی و همیشه در صحنه این شهرستان ضمن تقدیر از حضور دشمن شکن کلیه مردم، مشارکت گسترده آنان را در تمامی صحنه مشت محکمی دانست که بر دهان دشمنان اسلام و انقلاب فرو می آید.

وی در در ادامه اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب مردمی است؛ و همین مردمی‌بودن موجب اقتدار و پایداری این نظام الهی شده است لذا حضور چشم‌گیر امروز مردم در راهپیمایی 22 بهمن نشان داد که همچنان پای نظام ایستاده‌اند.

حاج ماموستا رستمی با تاکید بر اینکه مردم کردستان واقعا پایبند نظام هستند، گفت: مردم کردستان نظام را با جان و دل می‌خواهند و با تمام وجود پای آن ایستاده‌اند.

گفتنی است درمراسم یوم الله 22 بهمن امسال نیز قطعنامه پایانی قرائت و پرچم های آمریکا و اسرائیل جنایتکار به آتش کشیده شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار