جهانگیری در شیراز: برای عبور از تحریم و فشار نیازمند همدلی روزهای پیروزی انقلاب هستیم

شیراز (پانا) - معاون اول رئیس‌جمهوری چهلمین سال پیروزی انقلاب را یادآور روزهای همدلی و یکپارچگی ملت ایران دانست و افزود: امروز باید آن روزها را مرور کنیم و به یاد بیاوریم ؛ چراکه امروز و در وضع فعلی نیازمند همان همدلی ها و یکپارچگی ها برای عبور از تحریم ها و فشارهای غرب هستیم.

کد مطلب: ۸۹۳۱۱۶
لینک کوتاه کپی شد
جهانگیری در شیراز: برای عبور از تحریم و فشار نیازمند همدلی روزهای  پیروزی انقلاب هستیم

اسحاق جهانگیری امروز ۲۲ بهمن ماه در جمع مردم انقلابی شیراز که زیر باران در راهپیمایی شرکت کرده بودند، گفت: انقلاب اسلامی ایران موفق شده است در طول چهل سال به تمام خواسته‌های صد ساله ملت ایران پاسخ دهد.
او ادامه داد: ملت ایران سال‌ها به دنبال پیشرفت و توسعه و آزادی بود و امروز دستاوردهای چهل ساله انقلاب نمود دستیابی به پیشرفت و توسعه است و آزادی که امروز تکامل یافته حاصل اتکای ملت ایران به اراده ی خود است.
به گفته جهانگیری، با اتکا به اراده ملت می‌توانیم در تمام عرصه‌ها پیروز شویم‌.
معاون اول رئیس‌جمهوری کشورمان ادامه داد: ما برای هیچ کدام از تصمیمات خود، از هیچ کشوری دستور نمی‌گیریم و متکی به اراده خود هستیم.
او افزود: آمریکایی‌ها از اینکه کشوری نیرومند چون ایران در منطقه به الگوی استقلال و آزادی تبدیل شده است در رنج‌اند و رئیس جمهور مفلوک آمریکا اعلام کرده است که ما ۷ هزار میلیارد دلار برای خاورمیانه هزینه کرده‌ایم و این درحالیست که ترامپ برای حضور در خاورمیانه شبانه وارد منطقه می‌شود و بعد از خروج او رسانه‌ها خبر دیدار و حضور او در خاورمیانه را مخابره می‌کنند.
او ادامه داد: آنها می‌دانند که در خاورمیانه منفور هستند به همین دلیل تحرکات خود را در سکوت انجام میدهند.
وی گفت: خوشبختانه امروز به برکت انقلاب اسلامی و استقلال ملت ایران، مسئولان جمهوری اسلامی با افتخار در کشورهای همسایه حضور می‌ابند و مورد استقبال مردم و مقامات این کشورها قرار می‌گیرند.
وی با اشاره به اینکه آرمان‌های انقلاب اسلامی در طول چهل سال مطالبه مردم بوده و در راس فعالیت‌های کشور بوده است، گفت: برقراری عدالت یکی از خواسته‌های ملت ما بوده که هنوز برای برقراری کامل عدالت در کشور نیازمند زمان هستیم.
جهانگیری افزود: دستاوردهای کشور در انقلاب مثال‌زدنی است و اگر بخواهیم به توسعه پایدار برسیم باید توسعه علمی کشور را در راس و اولویت فعالیت‌ها قرار دهیم.
او با بیان اینکه دشمن به دنبال ایجاد چنددستگی و بی‌اعتمادی در بین ملت است گفت: ملت نیازمند گفت‌و‌گو و همدلی است و امروز باید با وحدت و یکپارچگی مانع نفوذ دشمن در کشور شویم.
وی اظهار کرد: بزرگترین ترورهای تاریخ در ایران به وقوع پیوسته و امروز گروهک‌های تروریستی، مشاوران آمریکا و کاخ سفید هستند و ترامپ به جای توجه کردن به منابع اطلاعاتی و امنیتی خود، به مشاوره‌های این گروهک‌ها توجه می‌کند.
وی ادامه داد: در کتاب هنر تحریم نوشته‌اند برای پیروز شدن در تحریم اجازه ندهید ملت به نیازهای اساسی خود دست یابند و آنها به دنبال ایجاد فشار بر ملت و ناامید کردن آنان از دولت و نظام هیتند.
معاون اول رئیس جمهور افزود: امروز ۹۶ درصد داروی مورد نیاز کشور در داخل تهیه می‌شود و وابستگی کشور به دیگر کشورها کم شده است.
جهانگیری در پایان گفت: حضور مردم شیراز و ملت بزرگ ایران امروز در این راهپیمایی پیام‌آور این است ک ما آمده‌ایم و پای نظاممان ایستاده‌ایم.
چهلمین سال پیروزی انقلاب و ۲۲ بهمن ۹۷ در حالی در شیراز برگزار شد که باران بر سر مردم می‌بارید و حضور حماسی ملت ایران د این وضع جوی پیام‌آور ایستادگی ملت پای نظام و مقدسات جمهوری اسلامی بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار