جشن چهل سالگی انقلاب

مسئولان باید بدانند ملت ایران شایسته تلاش و کوششی بیش از آن است که تا به حال انجام گرفته است

یزد (پانا) - قائم مقام رئیس حوزه‌های علمیه کشور با بیان اینکه ملت ایران هیچ زمانی دست از مقاومت در برابر استکبار بر نمی‌دارد گفت: کسانی که به این ملت و انقلاب خیانت کنند از نظر مردم محکوم هستند.

کد مطلب: ۸۹۳۱۰۴
لینک کوتاه کپی شد
مسئولان باید بدانند ملت ایران شایسته تلاش و کوششی بیش از آن است که تا به حال انجام گرفته است

حجت الاسلام و المسلمین«حبیب‌الله غفوری» در تجمع راهپیمایی یوم الله 22 بهمن چهل سالگی انقلاب اسلامی در یزد با بیان این‌که انقلاب اسلامی ایران نظامی الهی و ولایی است، تاکید کرد: چهل سال است این ملت کمر خود را بسته که انقلاب اسلامی را تا ظهور امام زمان (عج) ادامه دهد چون ایمان دارد که این انقلاب زمینه ساز ظهور است.

قائم مقام رئیس حوزه‌های علمیه کشور افزود: ملت ایران در این 40 ساله با انواع دشمنی‌های استکبار روبرو شد اما یک بار تردید نکرد چون که پرورش یافته مکتب امام حسین(ع) است.

وی با تاکید بر اینکه دشمنان این ملت شاید ندانند که چقدر سطح بصیرت این ملت بالاست گفت: استکبار در توطئه‌های مختلف پیش از انقلاب تا پیروزی و پس از انقلاب جنایت‌های بسیاری علیه ملت ایران انجام دادند و تعداد زیادی از مردم مظلوم ایران را به شهادت رساندند.

وی قیام و نهضت عاشورا را ملاک ایجاد انقلاب اسلامی دانست و افزود: مومنان در جامعه اسلامی با بصیرت همیشه در مقابل ظلم ایستادگی و تابع ارزش‌های الهی هستند.

قائم مقام رئیس حوزه‌های علمیه سراسر کشور در ادامه با اشاره به شرایط نابسامان ایران اسلامی در دوران طاغوت، گفت: اقتصادی بهم ریخته، فرهنگی مبتذل و وابستگی 100 درصدی به غرب نتیجه حاکمیت رژیم طاغوت بر ملت مسلمان ایران اسلامی بود.

غفوری با اشاره به توطئه‌های شوم استکبار جهانی علیه ملت ایران و ارزش‌های دینی انقلاب، تصریح کرد: وحدت و همبستگی ملت ایران یکی از مهمترین نیازهای توسعه کشور و ایستادگی در برابر استکبار جهانی است.

این مسئول ولایت مداری و تبعیت بی‌چون و چرا از مقام معظم رهبری را از دیگر ضرورت های اجرایی برای پیشرفت کشور دانست و بیان کرد: مسئولان، دست اندرکاران و تمام قوا باید با تلاش و پشتکار بیش از پیش حضور مردم را ارج نهند و تمام تلاش خود را برای حمایت و رفع نیاز آنها بکار گیرند.

قائم مقام رئیس حوزه‌های علمیه سراسر کشور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حضور پرشور اقشار مختلف جامعه در راهپیمایی 22 بهمن چهل سالگی انقلاب، خاطرنشان کرد: مسئولان بدانند که مردم از مدیران زحمتکش که برای رفع نیاز ملت تلاش کردند حمایت و خواستار تلاش بیشتر مسئولان برای ساماندهی وضع معیشت هستند.

غفوری عنوان کرد: این حرف مردم ماست که دشمن هرآنچه توطئه دارد انجام دهد ولی نمی‌تواند ذره‌ای از اعتقادات و ایمان و پایبندی ملت ایران به ارزش‌ها را بگیرد.

قائم مقام رئیس حوزه‌های علمیه کشور خطاب به مسئولان کشور در قوای مختلف گفت: این ملت از زحمات شما تقدیر می‌کنند ولی این ملت شایسته تلاش و کوششی بیش از آن است که تا به حال انجام گرفته است.

وی دفاع از حقوق ملی در عرصه‌های بین المللی را از جمله مهمترین مطالبات ملت مسلمان ایران از مسئولان دانست و خاطرنشان کرد: وحدت ملت و دولت مشتی محکم بر دهان استکبار جهانی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار