22 بهمن نشانه اقتدار ملت ایران است

کرمان (پانا) – معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان در مصاحبه با خبرنگارپانا گفت:حضور اقشار مختلف مردم در راهپیمایی 22 بهمن نشان از اقتدار ملت غیور ایران است .

کد مطلب: ۸۹۳۰۹۳
لینک کوتاه کپی شد
22 بهمن نشانه اقتدار ملت ایران است

صدیقه مرادی گفت: فرهنگیان و دانش آموزان با حضور گسترده خود مانند اوایل انقلاب حمایت خود از ارزشهای اسلامی را به نمایش می گذارند.

مرادی گفت:چهلمین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی‌مان از راه رسید و نهالی که امام عزیزمان با همراهی امت انقلابی در 22 بهمن 1357 غرس کردند، به شجره طیبه‌ای تبدیل شده که سایه باعظمت آن تمامی محرومان و مستضعفان عالم را در بر گرفته است.

وی افزود: تقارن ایام اربعین پیروزی انقلاب اسلامی با دهه فاطمیه و شهادت بانوی بزرگ جهان اسلام یادآور روزهای آغازین نهضت امام راحل گ است، نخستین گام‌های نهضت در سال 1341، در ایام فاطمیه برداشته شد و از این رو شکل‌‌گیری این حرکت الهی مرهون نام نامی صدیقه طاهره فاطمه زهرا سلام الله علیهاست، از این رو همه فلسفه انقلاب اسلامی ایران در این جمله خلاصه می‌شود: فاطمی الحدوث و حسینی البقا.

مرادی گفت:ملت عزیز ما امروز در حالی به استقبال 22 بهمن و چهلمین سالگرد استقرار انقلاب اسلامی می‌روند که پیش از گذشته شهد شیرین و گوارای استقامت و پایداری را در کام خودشان احساس می‌کنند.

مرادی ضمن تشکر از حضور پرشور تمامی اقشار مردم خصوصا فرهنگیان و دانش آموزان در عرصه های مختلف گفت:فزهنگیان و دانش آموزان با گرامی‌داشت فرارسیدن اربعین پیروزی انقلاب اسلامی، اعتقاد راسخ دارند اتحاد تمامی احزاب و گروهها باعث شکست دشمن شده واین راه پیشرفت کشور را هموار خواهد کرد.

وی افزود: روز22 بهمن، به‌یاد امام عزیز و راحلمان و به‌نیابت از همه شهدا و بزرگان انقلابی که در میان ما نیستند، بی‌سابقه‌ترین و پرشکوه‌ترین تجمع مردمی سالیان اخیر را در بزرگداشت روز عزت و سربلندی مردم ایران برگزار، و تحقق همه‌جانبه آرمان‌های بلند انقلابمان را فریاد خواهیم کرد ان شاء الله.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار