رئیس سازمان سینمایی کشور: مصرف فرهنگی باید براساس عدالت فرهنگی افزایش پیدا کند

اسلامشهر(پانا) - رئیس سازمان سینمایی کشور گفت: میزان مصرف فرهنگی در حوزه سینما در شهرستان اسلامشهر بالاتر از متوسط کشوری است.

کد مطلب: ۸۹۳۰۸۹
لینک کوتاه کپی شد
رئیس سازمان سینمایی کشور: مصرف فرهنگی  باید براساس عدالت فرهنگی افزایش پیدا کند

حسین انتظامی در حاشیه بازدید از محل برگزاری جشنواره فیلم فجر در اسلامشهر و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سیاست وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان سینمایی کشور بر این است تا مصرف فرهنگی براساس عدالت فرهنگی افزایش پیدا کند.

او در ادامه با اشاره به اینکه برگزاری جشنواره فیلم فجر در اسلامشهر تداوم پیدا می‌کند، بیان کرد: میزان مصرف فرهنگی در حوزه سینما در اسلامشهر نسبت به متوسط کشوری بالاست و این وظیفه ما را سنگین‌تر می‌کند.

رئیس سازمان سینمایی کشور افزود: از پیگیری و نحوه برگزاری جشنواره فیلم فجر در اسلامشهر کاملاً مشخص است که شهرداری چگونه از مسائل فرهنگی حمایت می‌کند و این نگاه مثبت شهردار منطقه به مسائل فرهنگی و سینما سبب می‌شود که حوزه سینما در این شهر توسعه پیدا کند.

انتظامی با بیان اینکه استقبال خوب مردم اسلامشهر از جشنواره فیلم فجر یکی دیگر از نشانه‌های ادامه برگزاری این جشنواره در سال‌های آینده در این شهرستان است، خاطرنشان کرد: خوشبختانه زیرساخت‌های فرهنگی در اسلامشهر با توجه به وجود پردیس سینمایی اسلامشهر و مجتمع‌های دیگری که افتتاح می‌شود این نوید را می‌دهد که سینما در این شهر توسعه پیدا خواهد کرد

در حاشیه این بازدید، مهدی‌پور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد انقلاب اسلامی شهرستان اسلامشهر با ارائه گزارشی از توسعه زیرساخت‌های سینمایی در شهرستان اسلامشهر گفت: به زودی شاهد افتتاح دومین سینمای شهرستان اسلامشهر در شهر چهاردانگه خواهیم بود.

/خبرنگار: ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار