افتتاح و کلنگ زنی ۴۷ پروژه عمرانی شهرستان دیلم در دهه فجر

بوشهر(پانا)_ استاندار بوشهر از افتتاح و کلنگ زنی ۴۷ پروژه عمرانی شهرستان دیلم با اعتبار ۵۳۶ میلیارد ریال در دهه فجر امسال خبر داد.

کد مطلب: ۸۹۳۰۸۳
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح و کلنگ زنی ۴۷ پروژه عمرانی شهرستان دیلم در دهه فجر

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر، عبدالکریم گراوند در آیین افتتاح پروژه‌‌های عمرانی شهرستان دیلم با تبریک دهه فجر و با دعوت از مردم استان برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار داشت: دشمنان برای ناامید کردن و مایوس کردن مردم برنامه‌ریزی کرده‌اند و به فضل خدا مردم ایران اسلامی با حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن، برگ زرین دیگری بر افتخارات نظام اسلامی می‌افزایند.

وی افزود: ۴ دهه از پیروزی انقلاب اسلامی ایران می‌گذرد و مردم وفادار به آرمان‌های نظام و انقلاب و رهبری هستند و مردم استان بوشهر نیز همانند مردم سایر نقاط کشور با حمایت قاطع از نظام و با شرکت گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر دشمنان را مایوس و ناامید می‌کنند.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: شهرستان دیلم دارای ظرفیت‌های ارزشمندی در حوزه‌های مختلف است و باید ضمن استفاده از پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های موجود، در مسیر اعتلای شهرستان گام برداریم.

گراوند بیان کرد: در دهه فجر امسال در شهرستان‌های ده‌گانه استان ۵۹۹ پروژه عمرانی با اعتبار ۹۶۰ میلیارد تومان مورد بهره‌برداری قرار گرفتند و مردم از این پروژه‌ها بهره‌مند شدند.

استاندار بوشهر از افتتاح و کلنگ زنی ۴۷ پروژه عمرانی در شهرستان دیلم در دهه فجر امسال خبر داد و گفت: در دهه فجر امسال ۳۵ پروژه در دیلم مورد بهره‌برداری قرار گرفتند و ۱۲ پروژه نیز کلنگ‌زنی شد که ۵۳۶ میلیارد ریال برای این پروژه‌ها هزینه شده است.

بر اساس این گزارش، در سفر استاندار بوشهر به شهرستان دیلم، چندین پروژه عمرانی و اقتصادی افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

سالن آمفی‌تئاتر دیلم با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال، بخش‌های دیالیز و آزمایشگاه بیمارستان دیلم با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال و ۱۳ پروژه برقرسانی با اعتبار ۳۵ میلیارد ریال از پروژه‌هایی بود که مورد بهره‌برداری قرار گرفتند.

همچنین‌ عملیات اجرایی سد دره امیری با اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریال و مجتمع خدمات رفاهی چهارراه بی‌بی حکیمه با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال نیز با حضور استاندار بوشهر آغاز شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار