رئیس شورای اسلامی شهرقدس : انقلاب اسلامی ایجاد تحول در شهر قدس را به همراه داشت

شهرقدس(پانا) - رئیس شورای اسلامی شهرقدس در مراسم گرامیداشت چهل سالگی انقلاب اسلامی گفت:باتوجه به بودجه شهرقدس ، شورای شهر موفق شده قدمهای بزرگی به همت سایر ادارات به مرحله انجام برساند.

کد مطلب: ۸۹۳۰۷۶
لینک کوتاه کپی شد
رئیس شورای اسلامی شهرقدس : انقلاب اسلامی ایجاد تحول در شهر قدس را به همراه داشت

مراسم گرامیداشت چهلمین سالگی انقلاب اسلامی باحضور حجت الاسلام رضا جوکار امام جمعه شهرستان قدس،سرهنگ اللهیاری فرمانده سپاه ناحیه ، مسئولین ادارات مختلف از جمله آموزش و پرورش شهرستان وجمعی از مردم ولایتمدار در شبستان بهشت فاطمه (س) شهرقدس برگزار شد.

در ابتدای این مراسم نقی علیوند رئیس شورای اسلامی شهر قدس اظهار کرد: در این چهل ساله اخیر زمانی که مردم این شهرستان را برای سکونت و کار انتخاب کردند ، این شهر امکاناتی در حد یک روستا هم نداشت و اعتقاد بنده بر این هست امکاناتی که در حال حاضر در اختیار مردم قدس هست بسیار ناچیز است و ما درتلاش هستیم که اتفاقات خوب و خدماتی مناسب و برازنده مردم شهرستان در اختیار آنها قرار دهیم.

او در ادامه افزود: زمانی در این شهر امکانات حمل و نقل بسیار ضعیف بود و فضاهای آموزشی بسیار کم و حتی وجود هم نداشت اما امروز به برکت انقلاب اسلامی فرزندان مردم این شهر مشغول تحصیل هستند و این مشکل تا حدود زیادی حل شده است.

او بیان کرد: باتوجه به بودجه شهرقدس شورای شهر موفق شده قدمهای بزرگی به همت سایر ادارات به مرحله انجام برساند به طوری که در همین دهه فجر بیست وهفت پروژه افتتاح شد.
علیوند گفت : نمونه‌هایی از این پروژه‌ها افتتاح پارک و فضای سبز در بزرگراه فتح بود.همچنین پروژه‌های دیگری هم در دست ساخت میباشد مانند پارک بانوان، پارک حنانه و تعداد سه فرهنگ سرا و بازسازی قبور دو شهید گمنام پارک ولیعصر به علاوه بازسازی گلزار شهدای شهرقدس که واقع با مشارکت سازمان بهشت فاطمه (س) درحال انجام است.

/خبرنگار: معراج محمودی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار