رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه آب پخش:

به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب جمهوری اسلامی ایران پیامی صادر کرد

آببخش،بوشهر(پانا)_ رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه آب پخش در قسمتی از پیام گفت : اکنون از پس سال های پرفرازو نشیب وروزهای حادثه خیزواکاوی کارنامه انقلاب اسلامی می تواند دلسپردگان این انقلاب بزرگ را در ترسیم آینده ای بهتریاری کند.

کد مطلب: ۸۹۳۰۳۶
لینک کوتاه کپی شد
به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب جمهوری اسلامی ایران پیامی صادر کرد

متن پیام به شرح ذیل است .

بسمه تعالی

ایام پیروزی انقلاب اسلامی از ایام الهی است، ایامی که به رهبری فقیه زمان خمینی کبیر ایران استبداد زده به نور وحدانیت رهنمون شد. یوم الله 22 بهمن نقطه عطف و سرآغاز تحولات اجتماعی نه تنها برای ملت قهرمان ایران است که درمقابل رژیمی تا بن دندان مسلح و متکی به قدرت های بزرگ ایستاد و برآن چیره شد که همچنین به الگوئی برای جهانیان و جهت گیری و جهت یابی به سوی ارزشهای الهی است.

اکنون از پس سال های پرفرازو نشیب وروزهای حادثه خیزواکاوی کارنامه انقلاب اسلامی می تواند دلسپردگان این انقلاب بزرگ را در ترسیم آینده ای بهتریاری کند.

آری! عدالت و نفی تبعیض، کوشش درجهت تحقق استقلال همه جانبه وآزادی اندیشه، حاکمیت شریعت و ارزش های اسلامی، ستیز با استبداد و خودکامگی از شعارهای دوران انقلاب بود که با سرنگونی رژیم ستم شاهی واستقرارجمهوری اسلامی می بایست به بار نشیند.

امروز در چهلمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران یاد آن معمار سترگ و بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی رحمت الله علیه و تمامی شهیدان به حق پیوسته انقلاب و دفاع مقدس که با جان فشانی نهال انقلاب را بارورساختند، گرامی داشته، ایام فرخنده و خاطره انگیز پیروزی انقلاب وغلبه بررژیم ستم شاهی را به ملت قهرمان ایران اسلامی و جامعه فرهنگیان تبریک عرض می نمایم

دکتر اکرم پاپری رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه آب پخش

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار