معاون پارلمانی رییس جمهوری فرا رسیدن 22 بهمن را تبریک گفت

تهران (پانا) - حسینعلی امیری معاون پارلمانی رییس جمهوری عصر یکشنبه در پیامی فرا رسیدن 22 بهمن و سالروز چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

کد مطلب: ۸۹۳۰۳۲
لینک کوتاه کپی شد
معاون پارلمانی رییس جمهوری فرا رسیدن 22 بهمن را تبریک گفت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی معاونت امور مجلس ریاست جمهوری، در متن پیام امیری آمده است: انقلاب اسلامی ایران حاصل یک سده تلاش و مجاهدت ایرانیان در مسیر تحقق خواست تاریخی 'استقلال، آزادی و پیشرفت مردم سالارانه ' بود که با رهبری حیات بخش پیر جماران امام خمینی (ره) و مشارکت و فداکاری های مردان و زنان غیور این سرزمین در 22 بهمن سال 1357 به ثمر نشست.
این پیام می افزاید: 22 بهمن نماد مشارکت همگان از پیر و جوان، زن و مرد، شهری و روستایی در سرنوشت سیاسی و اجتماعی ایرانیان است که ذیل راهبرد محوری 'وحدت کلمه' به منصه ظهور رسید.
امیری در پیام خود آورده است: ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و این روز خجسته به رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و ملت اندیشه ورز و شریف ایران اسلامی مان آرزو دارم تا با اتکال به الطاف حضرت رحمان و به یمن چنین روز مبارکی بتوانیم در سایه همدلی و وفاق ملی گام های موثرتری برای اعتدال بیش از پیش اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و سربلندی ایران عزیزمان برداریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار