معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان بوشهر:

بیش از 40 میلیارد ریال تجهیزات مدارس بین شهرستان ها و مناطق استان توزیع شد

بوشهر(پانا)_معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب، بیش از 40 میلیارد ریال تجهیزات مدارس بین شهرستان ها و مناطق استان توزیع شد.

کد مطلب: ۸۹۲۹۸۹
لینک کوتاه کپی شد
بیش از 40 میلیارد ریال تجهیزات مدارس بین شهرستان ها و مناطق استان توزیع شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی وروابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر، غلامرضا طراوت با اشاره به کمبود تجهیزات مدارس در شهرستان ها و مناطق استان اظهار داشت: بیش از 40 میلیارد ریال تجهیزات مدارس به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در این دهه فجر بین شهرستان ها و مناطق استان توزیع شد.

طراوت ادامه داد: این تجهیزات با توجه به نسبت تعداد دانش آموزان و کمبودهایی که هر یک از شهرستان ها و مناطق داشتند خریداری شد تا اندکی از نیازهای دانش آموزان استان را برطرف کند.

وی با تاکید بر این که آموزش و پرورش به توجه مردم و خیرین نیاز دارد تصریح کرد: پیشرفت دانش آموزان در گرو داشتن امکانات لازم است که با توجه به کمبودهایی که در مدارس استان شاهد هستیم به همراهی خیرین و مردم استان نیازمندیم.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان افزود: در استان بوشهر یک­هزار و 483 آموزشگاه دولتی و یک­هزار و دو آموزشگاه غیردولتی داریم که 8 هزار و 137 کلاس درس در بخش دولتی و 2 هزار و 910 کلاس در بخش غیردولتی در زمینه تعلیم و تربیت فعال هستند.

طراوت با اشاره به 8 هزار و 137 کلاس درس در بخش دولتی ابراز داشت: با توجه به فرسایش­هایی که در تجهیزات اتفاق می افتد آموزش و پرورش استان سعی در تجهیز همواره مدارس دارد.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان از توزیع سیستم سرمایشی مدارس استان با اولویت مناطق روستایی و محروم استان خبر داد و اضافه کرد: از سال ۹۳ تاکنون دو هزار و ۲۵۷ دستگاه کولر در مدارس شهری و ۸۲۴ کولر در مدارس روستایی توزیع شده است.

وی با اشاره به این که برخی از کولرها هرساله فرسوده می‌شوند، تاکید کرد: این کولرها نیازمند جایگزینی هستند و نیاز است که کولرهای جدید برای این کلاس‌ها جایگزین شود.

طراوت با بیان اینکه همراهی مردم در مسیر آموزشی استان اتفاقات بسیار خوبی رقم زد که طرح تقویت بنیه علمی به عنوان طرح ابتکاری در استان نمونه مثال زدنی آن است خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش استان قدردان همراهی مردم در امور آموزشی است.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان خواستار توجه بیشتر مردم به دانش آموزان و فرزندان استان شد و افزود: برای کسب موفقیت بیشتر برای آینده استان این همراهی ها نیاز است.

گفتنی است این تجهیزات در قالب صندلی کارگاهی، صندلی آمفی تئاتر، جاروبرقی، منبع آب، دوربین، میز پینگ پنگ، تخت خواب، تلویزیون، میز کامپیوتر، کمد کتابخانه، اسکنر، آب سرد کن، دستگاه تصفیه آب، کولر اسپلیت، پنجره ای و ایستاده، یخچال، وایت برد، لب تاب و ویدئو پروژکتور، بخاری تابشی و دستگاه کپی و... بوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار