مانور تشکیلاتی یاوران انقلاب در بیجار برگزار شد

بیجار(پانا)-با حضور رییس سازمان دانش آموزی استان کردستان مانور تشکیلاتی یاوران انقلاب در چهلمین سال پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و ایام فرخنده دهه فجردر شهرستان بیجار برگزار شد.

کد مطلب: ۸۹۲۹۴۵
لینک کوتاه کپی شد
مانور تشکیلاتی یاوران انقلاب در بیجار برگزار شد

مانور تشکیلاتی یاوران انقلاب با موضوع چهل سال پیشتازی صبح امروز با حضور احمد عبداللهی رییس سازمان دانش آموزی استان کردستان در شهرستان بیجار برگزار شد.

عبداللهی ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر با اشاره به برگزاری مانور یاوران انقلاب گفت:مانور یاوران انقلاب نمایش انسجام اعضای سازمان دانش آموزی است و دانش آموزان عضو سازمان دانش آموزی به عنوان یاوران و حامیان این انقلاب هستند.

عبداللهی در ادامه سخنانش در خصوص اهداف این تشکلهای دانش آموزی عنوان کرد: مشارکت، همراهی، همفکری برای اداره کردن مدرسه در تمامی بخشها و دعوت سایر دانش آموزان و اولیای آنان به این مشارکت، تدبیر و تفکر، ادب و خوش خلقی، یاری و دوستی، شجاعت و دلیری، مسئولیت پذیری، طبیعت دوستی، نظم پذیری، تربیت اجتماعی در راستای کسب فضائل اخلاقی همچون صداقت در گفتار و کردار و اولویت دادن به منافع جامعه ، باهم زیستن بصورت مسالمت آمیز در راستای رشد و ترقی جامعه، شناسایی استعداد های برتر، آشنایی با جاذبه های گردشگری و توریستی از طریق اردو های علمی_تفریحی، مراقبت از محیط زیست در راستای داشتن جسمی سالم در محیطی سالم و غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان از جمله اهداف تشکیل این تشکل های دانش آموزی است.

گفتنی است یک هزارو 243 دانش آموز پیشتاز در قالب رسته،رسد و گروههای تشکیلاتی در 42 مدرسه این شهرستان عضو تشکیلات پیشتازان سازمان دانش آموزی استان کردستان هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار