رئیس جمعیت هلال‌احمر کشورتاکیدکرد: ضرورت افزایش پایگاه‌های امداد جاده‌ای

پاکدشت (پانا) - رئیس جمعیت هلال‌احمر کشور بر لزوم افزایش پایگاه‌های امداد جاده‌ای تأکید کرد و گفت: نیازمندی‌ها و مشکلاتی که در شهرستان‌ها وجود دارند قابل‌مقایسه با شهرستان‌های محروم و دوردست است وبنابراین نگاه ویژه باید به شهرهای اطراف تهران داشته باشیم تا در شأن نظام و کشور باشد.

کد مطلب: ۸۹۲۹۲۶
لینک کوتاه کپی شد
رئیس جمعیت هلال‌احمر کشورتاکیدکرد: ضرورت افزایش پایگاه‌های امداد جاده‌ای

دکتر علی‌اصغر پیوندی رئیس جمعیت هلال‌احمر کشور صبح امروز در مراسم افتتاحیه ساختمان اداری و امدادی هلال‌احمر پاکدشت اظهار کرد: افتتاح این پروژه‌ها نشان از عزم جدید نظام برای رفاه و نیازمندی‌های مردم است.

او در ادامه افزود: امیدواریم این اقدامات روزبه‌روز بیشتر و مشکلات کمتر شود، ساختمان اداری و امدادی جمعیت هلال‌احمر پاکدشت با هزینه بالغ‌بر ۲۰ میلیارد توسط مردم، خیرین و مسؤولین به بهره‌برداری رسیده است.

پیوندی موقعیت شهرستان پاکدشت را گذرگاه اصلی به شرق کشور دانست و ادامه داد: با توجه به حوادث ترافیکی جدی که وجود دارد سرمایه‌گذاری بیشتری باید انجام شود، از ۱۵ پایگاه جاده‌ای در تهران ۲ پایگاه در شهرستان پاکدشت قرار دارد که لازم است تعداد پایگاه‌های جاده‌ای در این منطقه افزایش پیدا کند.

رئیس جمعیت هلال‌احمر کشوربا اشاره به خوب نبودن شاخصه بهداشت و درمان در شهرستان‌های استان تهران گفت: نیازمندی‌ها و مشکلاتی که در شهرستان‌ها وجود دارند قابل‌مقایسه با شهرستان‌های محروم و دوردست است بنابراین نگاه ویژه باید به شهرهای اطراف تهران داشته باشیم تا در شأن نظام و کشور باشد.

او درباره حوادث ترافیکی تصریح کرد: تعداد کشته‌ها در سال بسیار زیاد است به‌ویژه در جاده‌هایی که دارای تردد زیادی هستندو امیدواریم با افزایش تعداد پایگاه‌ها و تزریق اعتبارات بیشتر رضایت عمومی را فراهم کنیم.

پیوندی خاطرنشان کرد: شهرستان پاکدشت با توجه به موقعیت مهم و حیاتی که دارد می‌تواند معین شهرستان‌های استان تهران باشد وهمچنین با توجه به وجود مسیرهای مواصلاتی، پاکدشت می‌تواند به سایر استان‌ها خدمت‌رسانی کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار