"افتخار به گذشته ،امید به آینده"

مشهد (پانا) - بیانیه مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی به مناسبت فرا رسیدن چهلمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران

کد مطلب: ۸۹۲۹۱۸
لینک کوتاه کپی شد
"افتخار به گذشته ،امید به آینده"

"قاسمعلی خدابنده" مدیرکل این سازمان به مناسبت فرا رسیدن یوم الله 22 بهمن و چهلمین سالروز پیروزی شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی ایران در پیامی از دانش آموزان ، فرهنگیان و اولیاء دعوت کرد باحضور در راهپیمایی این روز ضمن تجدید میثاق با آرمان های انقلاب اسلامی ایران جلوه ای دیگر از اتحاد ، همدلی و یکرنگی ملت ایران را در مقابل چشم دشمنان به نمایش بگذارند.

متن این پیام به شرح زیر است:

فَمَنْ یَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَ یُؤمِن بِاللّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَهِ الْوُثْقَیَ لاَ انفِصَامَ لَهَاوَاللّهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ

فرزندان عزیز ایران اسلامی...

➖ دانش آموزان خوب استان خراسان رضوی ...

➖ سلام بر شما که آینده‌سازان میهنمان هستید ،شما که امروز را فصل کاشتن قرار داده اید تا فردایی بهتر برای سرزمینمان بسازید.

➖ شما عزیزان ، در سال های پیش از پیروزی انقلاب و دوران مبارزه با رژیم ستمشاهی حضور نداشته اید که از نزدیک نظاره کنید انقلابمان با نثار چه خون ها و تحمل چه رنج ها و زحماتی به ثمر نشست؛ سال هایی که دشمن متجاوز بعثی خاک سرزمینمان را مورد تعرض قرار داد و پدران و مادران شما،غیرتمندانه و دلیرانه دست زیاده خواهی آنان را کوتاه کردند را تجربه نکردید؛ اما یقین دارم شرایط امروزمان را خیلی خوب درک می کنید، بدون شک به درستی می دانید دشمن امروز ما همان دشمن قدیمی است اما این بار هدفش شما هستید قصد کرده "امید" را از شما که فرزندان این سرزمین هستید بگیرد تا نتوانید هر آنچه برای عزت،استقلال، آزادی و آبادانی هرچه بیشتر این کشور در ذهنتان "تدبیر" کرده اید عملی سازید و این درک درست به شما کمک خواهد کرد به راهی که می روید اطمینان داشته باشید و با همه سختی هایی که ممکن است در این مسیر با آن مواجه گردید پنجه در پنجه شوید و به سلامت به مقصد برسید.

همکاران ارجمند ،پدران و مادران گرامی...

➖ خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در طی ۴۰ سال اخیر بر هیچ کس پوشیده نیست و امروز بر ما و شماست که تمام همت خود را برای تشریح همه محرومیت های مادی و معنوی که نظام طاغوت برای ملت ما ساخت و نیز تبیین خدمات ۴۰ ساله جمهوری اسلامی ایران در شرایط نه چندان عادی پس از انقلاب بذر "امید به آینده "را در دل فرزندانمان بارور سازیم.

و اما...

➖ راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه و جشن با شکوه ۴۰ سالگی انقلاب گرانقدر اسلامی میتواند فرصتی مغتنم برای تجلی استقلال طلبی،عزت خواهی و آرمان جویی ملت شریف ایران و نشان بارزی از اعتقاد و اعتماد به شعار "افتخار به گذشته و امید به آینده" به شمار آید.

➖ قطعا ،فرهنگیان،دانش آموزان و اولیا قدر شناس خطه خورشید نیز همگام با سایر ملت همیشه حاضر در صحنه ایران در پگاه بیست و دوم بهمن ماه ۹۷، چهلمین جلوه اقتدار و عظمت ملتمان را در سایه پرافتخار لوای جمهوری اسلامی به نمایش خواهند گذاشت. انشالله...

قاسمعلی خدابنده

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی

بهمن 1397

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار